שריקת פתיחה לעתיד: הטכנולוגיות החדשות שייבדקו במשחק בין טוטנהאם לרומא

זו תהיה חתיכת חוויה, גם באספקט הטכנולוגי. חוויית צפייה חדשה של FOOTAR | יחצ

קולאז' סרטונים אוטומטי, NFT אישי, סטטיסטיקות בזמן אמת ועוד. אלה רק חלק מהטכנולוגיות שייבחנו במשחק בין טוטנהאם לרומא במוצ"ש. המוצרים עשויים לשנות לחלוטין את חוויית הצפייה

(גודל טקסט)

בשנים האחרונות הקשר בין התקדמותה של תרבות הספורט לטכנולוגיה הוא כמעט בלתי נפרד: במוצ"ש הקרוב, במסגרת 'I-Tech Cup' בהובלתן של HYPE Sports Innovation ו-MTR7 רומא וטוטנהאם – שתיים מהקבוצות הגדולות ביותר בכדורגל האירופי – צפויות להגיע לאצטדיון סמי עופר. מעבר לאבק הכוכבים הצופים יוכלו באמצעות טכנולוגיות פורצות דרך ליהנות מחוויות צפייה ייחודית. המשחק עצמו ישמש כמגרש ניסויים למועדונים, גופי שידור והאצטדיון לקדם חידושים בענף הספורט. אלה הטכנולוגיות אשר יוצגו במשחק.

המשחק הזה ישמש הזדמנות ראויה, משום שהוא מעורר הרבה מאוד עניין. על פי פרסומים, הכוכב החדש של רומא פאולו דיבאלה מכר בסוף השבוע תוך 24 שעות 535,000 חולצות של המועדון ועבר את השיא של כריסטיאנו רונלאדו, שמכר 520,000 חולצות ביום הראשון שלו ביובנטוס.

HYPE
זו תהיה חתיכת חוויה, גם באספקט הטכנולוגי. חוויית צפייה חדשה של FOOTAR | יחצ

חולצת כדורגל חכמה

אותנטיות היא שם המשחק עם חברת CollectiD פתרון שכולל בתוכו מערכת למוצרים, מותגים וצרכנים אשר מבטיחה אותנטיות ושקיפות ומופעלת על ידי רשת הבלוקצ'יין וה- .NFC בין הפרטנרים של החברה ניתן למצוא את מועדון הספורט הגרמני באייר לברקוזן, מועדון הספורט מליגת העל הברזילאית אתלטיקו מיניירו ועוד. החברה פיתחה עבור אתלטיקו מיניירו את חולצת הכדורגל החכמה הראשונה באמריקה הלטינית. במהלך זה המעריצים קיבלו חולצה פיזית ובמקביל NFT שניתן ליהנות דרכו מחוויה בלעדית לאוהדים. במסגרת המשחק, CollectiD יעניקו לאורחים מתנה ייחודית המשלבת מוצר פיזי עם צ'יפ אלקטרוני המאפשר להם גישה בלעדית לחוויה דיגיטלית משלימה.

מצלמת גוף מבוססת בינה מלאכותית

חוויית הצפייה עולה מדרגה עם חברת הסטארט־אפ הישראלית MindFly שמספקת פתרון בדמות מצלמת גוף אשר מבוססת על בינה מלאכותית (AI) מנקודת מבטו של השחקן. מערכת הענן מבוססת על בינה מלאכותית שנבנתה על ידי החברה עורכת את קטעי הוידאו וכך הצופים והמעריצים יכולים ליהנות ולחוות מחוויית צפייה ייחודית. כמו כן ניתן לצפות בקטעים גם במדיות השונות של המועדונים ואף לרכוש אותם כ-NFT. בין הפרטנרים של החברה ניתן למצוא את: היורוליג, קבוצת הכדורגל הגרמנית פ.צ. קלן ועוד. במסגרת המשחק החברה תתקין את מצלמת הגוף החדשנית שלה על המשתתפים ולאחר מכן תאפשר לאוהדים לצפות בקטעים נבחרים מהמשחק מנקודת מבט שלא נראתה עד כה.

שכבות נוספות של מידע על המסך

מעצימים את המציאות עם חווית צפייה חדשה של FOOTAR המפתחת אפליקציית Augmented Reality שמאפשרת לאוהדים בבית ובמגרש לחוות שכבות נוספות של מידע ועניין על גבי המסכים שלהם. במסגרת המשחק, האוהדים יוכלו לראות סטטיסטיקות ונתונים בזמן אמת אודות השחקנים שבמגרש בנוסף לחוויות נוספות.

סטטיסטיקה ונתונים בזמן אמת

מעצימים את המציאות עם חווית צפייה חדשה של FOOTAR המפתחת אפליקציית Augmented Reality שמאפשרת לאוהדים בבית ובמגרש לחוות שכבות נוספות של מידע ועניין על גבי המסכים שלהם. במסגרת המשחק, האוהדים יוכלו לראות סטטיסטיקות ונתונים בזמן אמת אודות השחקנים שבמגרש בנוסף לחוויות נוספות.

Hype
ערך מוסף עצום לצופה. רגעים בלתי נשכחים עם Filmily | יח"צ – חד פעמי, יחצ

הטבעת NFT אישית

חברת NFT LABS מתמחה בפיתוח עולמות ושירותים בטכנולוגיות WEB3.0 כולל הטבעת NFTs ופיתוח מרקט פלייס בעולמות הספורט. במסגרת המשחק, כל אחד מהאוהדים יוכל להטביע לעצמו עם הכניסה לאצטדיון NFT אישי שמהווה הוכחת השתתפות במשחק, אשר יכנס באופן אוטומטי לארנק דיגיטלי חדש אשר יפתח עבורו. NFT זה יוכל לאפשר לו בעתיד לקבל הטבות מסוימות ואף להיכנס לאירועים ייחודיים. כמו כן, אישורי ההשתתפות עצמם, יוכלו להפוך לפריטים המעניינים אספנים דיגיטליים ולהיסחר בפלטפורמות שונות.

פלטפורמה לאימונים פיזיים-קוגניטיביים

חברת בלייזפוד (BlazePod) פיתחה פלטפורמה חדשנית לאימונים פיזיים-קוגנטיביים (Flash-Reflex Training) המבוססת על טכנולוגיית (BLE (Bluetooth Low Energy מותאמת אישית ומשלבת טכנולוגיה, אור ותנועה הנמדדים באמצעות אפליקציית מובייל.

ערכת בלייזפוד מגיעה עם בין ארבעה לשישה פודים הכוללים חיישני מגע בשמונה צבעים ומופעלים באמצעות אפליקציה בה המאמן או המתאמן בוחרים את סוג האימון האינטראקטיבי ומגדירים את סוג הפעולה הרצויה ברגע שמופיע הצבע הנבחר על הפוד. כך עובדים המתאמנים על מהירות תגובה, תנועה, חוזקות פיזיות, שיפור רפלקסים וביצועים, התמצאות במרחב וקבלת החלטות מהירות.

ב- BlazePod משתמשים ספורטאי על מכל רחבי העולם ומכל תחומי הספורט, בניהם כדורסלן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, שחקני מכבי תל-אביב בכדורסל, כוכבי הכדורגל אדריאן רביו מיובנטוס ורוברטו פירמינו מליברפול, נהגי הפורמולה 1 פייר גאסלי ואלכסנדר אלבון, אלוף העולם לשעבר באגרוף במשקל כבד אנתוני ג'ושוע, לצד פיזיותרפיסטים, קליניקות, בתי חולים, צבא ארצות הברית, צה"ל וגם ילדים בגנים ועוד.

החברה מעסיקה 45 עובדים בישראל ובארה"ב.

בלייזפוד
הפלטפורמה של בלייזפוד | יח"צ – חד פעמי, יחצ

קולאז' סרטונים אוטומטי

רגעים בלתי נשכחים עם חברת Filmily פלטפורמת וידאו בעלת תוכן מבוסס משתמשים אשר מושתת על בינה מלאכותית (AI) ולוכד את רגעי השיא של הקהל. המעריצים יכולים לבחור את התוכן שיראו על סמך: רגש, מגדר, מיקום זמן והמותגים אחריהם הם עוקבים. בין הפרטנרים: NFL, WASSERMAN ועוד. במהלך המשחק, האוהדים יוכלו להסריט את עצמם ולשתף עם חברים ואוהדים אחרים, ולאחר המשחק המערכת תפיק באופן אוטומטי לכל המעוניין, קולאז' של סרטונים המציג את העוצמה המשולבת של האוהדים.

תכנים משלימים ייחודיים

קהילתיות כדרך חיים עם חברת FanFest מספקת פתרון בדמות פלטפורמה ליוצרים אשר מאפשרת לארח באמצעות הופעות בלייב דרך אתר החברה לכל מקום בעולם, למכור כל דבר ולשדר מכל מקום. בין הפרטנרים: מועדון הכדורגל הצרפתי פריז סן-ז'רמן, מועדון הכדורגל האנגלי, מנצ'סטר סיטי ועוד. במסגרת המשחק יוכלו האוהדים לצפות בתכנים משלימים ייחודיים לפני, במהלך ואחרי המשחק אשר נוצרים ומשודרים על ידי אוהדים אחרים ברחבי העולם.

"המטרה: לייצר חדשנות"

"המשחק של טוטנהאם ורומא שמגיע לישראל הוא הזדמנות חסרת תקדים להציג את החברות הטכנולוגיות החדשניות ביותר בעולם", מסביר אמיר רווה, מייסד ומנכ"ל HYPE Sports Innovation. "העתיד של עולם הספורט טמון בטכנולוגיות השונות שמחדשות אותו ומביאות אותו לרמה גבוהה יותר בחוויית האוהדים, בשידור, במשחק ובכל אספקט אחר על המגרש. אני שמח שקבוצות פאר כאלה הן אלו שמקדמות את התהליך הזה".

עוד מוסיף רווה: "המטרה של הייפ היא לייצר חדשנות בתעשיית הספורט דרך מעל 250 חברות הפורטפוליו הצומחות שלנו בתחום הספורט- טק. המשחק הוא הזדמנות שעוד לא הייתה להראות את הטכנולוגיות החדשניות, כאלה שלא הייתה בפניהן האפשרות לעשות זאת במהלך עונה רגילה, ולהראות לעולם הספורט איך חדשנות יכולה להשפיע על עתידו. אנחנו מעריכים את המחויבות והתעניינות שיש לטוטנהאם ורומא בתחום החדשנות בספורט".

אמיר רווה
הזדמנות להראות את הטכנולוגיות. אמיר רווה | יח"צ – חד פעמי, יחצ

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: "חיפה מאז ומתמיד הייתה ועודנה עיר של כדורגל, ואצטדיון סמי עופר הוא היפה והמתקדם ביותר בישראל. בנוסף חיפה היא עיר של הי טק, מדעי החיים ואבן שואבת לחברות סטארט אפ ויזמים. לכן, אך טבעי שכנס חשוב זה מתקיים לראשונה בעיר בסמוך למשחק של ענקיות הכדורגל טוטנהאם ורומא".

עוד באותו נושא: טכנולוגיה