שבוע לפני מכבי חיפה: 2:3 לבנפיקה על פאסוס דה פריירה

play
ז'ואאו מאריו, שחקן בנפיקה | רויטרס
שבוע לפני מכבי חיפה: 2:3 לבנפיקה ליסבון על פאסוס דה פריירה 02:42

הנשרים השיגו את ניצחונם הרביעי בליגה הפורטוגלית הודות לשערים של נרס, מאריו וראמוס ושמרו על מאזן מושלם בכל המסגרות

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תפתח את שלב הבתים בליגת האלופות במשחק חוץ ביום שלישי הבא מול בנפיקה, ומיד אחרי שריקת הסיום הערב (שלישי) באצטדיון דוחא, שם ניצחה אלופת ישראל 0:1 את בני סכנין, באצטדיון האור בליסבון נפתח המפגש בין בנפיקה לפאסוס דה פריירה, בסיומו יריבתם של הירוקים ניצחה 2:3 ושמרה על מאזן מושלם בכל המסגרות.

בנפיקה אמורה הייתה לפגוש את פאסוס דה פריירה במסגרת המחזור השלישי בליגה מוקדם יותר החודש, אבל כמו מכבי חיפה גם עבורה נדחה המשחק כדי שהיא תוכל להתכונן כראוי לצמד מפגשי פלייאוף האלופות מול דינמו קייב. לבנפיקה לא היו חיים פשוטים והיא אף נקלעה לפיגור משער של אנדרי קופי הצרפתי בדקה ה-39, אבל כעבור שלוש דקות רפא סילבה בישל לדויד נרס. עוד לפני ההפסקה, ארבע דקות בתוך תוספת הזמן ליתר דיוק, המהפך הושלם עם פנדל מדויק של ז'ואאו מאריו.

דויד נרס, שחקן בנפיקה
החזיר את בנפיקה מהר לעניינים. דויד נרס | רויטרס

בנפיקה החלה את המחצית השנייה בסערה במטרה להבטיח את הניצחון במשחק ההשלמה מהמחזור השלישי, והפעם היה זה ז'ואאו מאריו על תקן המבשל לגונסאלו ראמוס שקבע 1:3 בדקה ה-56. קופי השלים צמד בדקה ה-80, אבל האורחת לא הצליחה להימנע מהפסד רביעי העונה ותיאלץ להסתפק במחמאות על הופעה מכובדת. דור ג'אן, אגב, לא נכלל בסגל פאסוס דה פריירה.

בנפיקה נותרה מושלמת העונה בכל המסגרות, כידוע גם במוקדמות האלופות היא עם ארבעה ניצחונות מארבעה מפגשים מול מיוטולנד הדנית ודינמו קייב האוקראינית, ולפני המפגש מול מכבי חיפה קבוצתו של רוג'ר שמידט תארח כבר ביום שישי את ויזלה.