בנפיקה סופגת אש, רוג'ר שמידט: "מסכים שהציפיות מאיתנו אחרות"

play
רוג'ר שמידט, מאמן בנפיקה | רויטרס
מוכנה למכבי חיפה, בערך: בנפיקה ליסבון גירדה ניצחון בדקה ה-102 02:06

יריבת מכבי חיפה במשחק פתיחת האלופות בשלישי, ניצחה בקושי את ויזלה הקטנטנה: "למעט נרס, כולם שיחקו מתחת לרמתם"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה מקבלת את בנפיקה ליסבון בדיוק בזמן, כך זה נראה לפחות על סמך משחקיה האחרונים של בנפיקה שאמש (שישי) ניצחה 1:2 את ויזלה הקטנטנה במשחק מטורף שהוכרע בפנדל של ז'ואאו מריו 12 דקות בתוך תוספת הזמן.

בנפיקה למעשה פיגרה במשך 75 דקות במשחק הבית שהוקדם לשישי בערב כדי שהקבוצה תוכל להתכונן כראוי לליגת האלופות, אבל נזקקה למהפך הירואי שהחל בשער של דויד נרס בדקה ה-76. בעוד ההתקפה עדיין מתפקדת, ההגנה של רוג'ר שמידט בצרות – הבלם הברזילאי לוקאס וריסימו פצוע, כמוהו גם חברו הברזילאי ז'ואאו ויקטור וכך לצדו של אוטמנדי פתח אנטוניו סילבה בן ה-18, שבעונה שעברה שיחק בעיקר בקבוצת המילואים של הנשרים. ג'ון ברוקס שהצטרף מוולפסבורג לא שותף, אך עשוי לשחק מול אלופת ישראל ביום שלישי בערב.

ז'ואאו מריו, בנפיקה
שער הניצחון הגיע אחרי למעלה מ-100 דקות. ז'ואאו מריו | אימג'בנק GettyImages, PATRICIA DE MELO MOREIRA

"למעט רגע קסם של נרס, כל השאר היו מתחת לרמתם הרגילה", נכתב הבוקר ב"Record" על ההופעה של בנפיקה וגם ב"OJOGO" הכותרת הייתה דומה: "נרס הצליח להדליק את ז'ואאו מריו ורפא בדרך לניצחון". הבלם ניקולס אוטמנדי צייץ לאחר שהקבוצה שמרה על מאזן מושלם בליגה: "המשחק מסתיים רק אחרי שהשופט שורק לסיום". גם ז'ואאו מריו כתב ברשתות החברתיות: "אנחנו חיים ומשחקים בשביל רגעים כאלה".

אנשי הצוות ושחקני בנפיקה, שחסרה אתמול גם את הקשר יוליאן דראקסלר שהגיע מפריז סן ז'רמן, עסקו בסיום המשחק בעיקר בפנדל שהגיע לקבוצה ולא נשרק. עם זאת, כאשר נשאל המאמן שמידט על היכולת הלא טובה, אמר: "במחצית דיברנו על מה שעלינו לשנות ולעשות. לא שיחקנו מספיק מהר, הנגיעה הראשונה לא הייתה טובה. לא היינו סבלניים. במחצית השנייה הראינו שאנחנו יכולים להיראות אחרת והבקענו פעמיים, אבל אני מסכים שהיה משחק שונה ממה שצפו, הגענו לפחות מצבים מבדרך כלל. אנחנו קבוצה לא צפויה ואני עדיין חושב ששיחקנו כדורגל טוב, גם אם היו לנו קשיים היום.