אנגליה לא מצליחה לכבוש, סאות'גייט ספג בוז אבל בטוח: "אנו בכיוון הנכון"

גארת' סאות'גייט, מאמן נבחרת אנגליה, לצד הארי קיין | רויטרס

נבחרת אנגליה הפסידה לאיטליה, המשיכה קמפיין אומלל והשלימה כמעט 500 דקות בלי שער שדה. המאמן איכשהו אופטימי, גם מאנצ'יני יודע: "הם עוד יכולים לזכות במונדיאל"

(גודל טקסט)

הקמפיין האומלל של נבחרת אנגליה בליגת האומות נמשך אתמול (שישי) עם הפסד 1:0 לאיטליה, ששלח את האנגלים לדרג ב'. באנגליה כמובן שלא מודאגים מהירידה בדרג, אלא מהיכולת שמציגה הנבחרת – חודשיים לפני פתיחת המונדיאל בקטאר. אנגליה כבשה רק שער אחד בחמשת משחקיה בקמפיין הנוכחי, וגם הוא היה בפנדל. אין ספק שהיא רחוקה מאוד מהיכולת שהציגה תחת גארת' סאות'גייט, כשעד חודש יוני השנה רשמה רצף של 22 משחקים ללא הפסד (גמר יורו 2020 לא נחשב).

אנגליה כבר 495 דקות רצופות בלי שער שדה, אבל דקלן רייס מבטיח שהשיפור יבוא: "ברור שאנחנו מאוכזבים. כל טורניר שאנחנו מגיעים אליו, המטרה היא לזכות בו. בליגת האומות הרמה שלנו ירדה, אבל אני לא חושב שהמשחק היום היה רק רע. זה יגיע. זו יכולת הרבה יותר טובה ממה שראינו בקיץ. זה לא שאנחנו לא מייצרים מצבים. אני רואה את זה באימונים. יש הרבה גולים וכיף. תאמינו לי, אנחנו הולכים להיות טובים".

דקלן רייס ושחקני נבחרת אנגליה מאוכזבים אחרי עוד הפסד בליגת האומות
באימונים זה נראה אחרת? אנגליה | רויטרס

גם סאות'גייט מרגיש שיפור, למרות ההפסד: "קשה לי לבקר את היכולת שלנו. החזקנו יותר בכדור, בעטנו יותר לשער, יותר למסגרת… אני אישית חושב שהמשחק היום היה עוד צעד בכיוון הנכון, אבל אני מעריך שלאור התוצאה אלו לא יהיו התגובות למשחק". ואכן, אוהדי הנבחרת האנגלית שרקו בוז לשחקנים, והמאמן אמר: "אני מבין את התגובות בסיום, זאת התוצאה. זו תגובה אמוציונלית". אגב, רוברטו מאנצ'יני, מאמן נבחרת איטליה, אמר בסיום: "אנגליה היא עדיין אחת הנבחרות הטובות בעולם. הם הפסידו במשחק, אבל יש להם סיכוי לזכות במונדיאל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי