"אבוד ופאסיבי": הבכורה המתסכלת של דניאל סונדגרן בהרכב שבדיה

מגן מכבי חיפה פתח לראשונה במדי הנבחרת והציג יכולת פושרת בתבוסה 4:1 בידי סרביה. בתקשורת השבדית קטלו: "הפסיד 100:0 למיטרוביץ'"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תקווה שדניאל סונדגרן ישכח כמה שיותר מהר מהופעת הבכורה שלו בהרכב נבחרת שבדיה. המגן קיבל לראשונה בקריירה את חולצת ההרכב במשחק מול סרביה, אבל הציג יכולת פושרת וראה את אלכסנדר מיטרוביץ' הלוהט כובש שלושער ומנחיל לשבדים הפסד 4:1.

סונדגרן הוצב בעמדה מעט שונה מהרגיל, כמעט על תקן בלם, אבל כל ניסיונותיו להצר את צעדיו של החלוץ המצטיין של פולהאם עלו בתוהו. בתקשורת קטלו אותו בסיום. באחד האתרים הוא קיבל ציון נכשל. "סונדגרן נראה אבוד לחלוטין בהופעת הבכורה שלו בהרכב. לא היה לו מה להציע בקרבות האוויריים מול מיטרוביץ', והוא לא הצליח להשיג אותו גם על הקרקע", נכתב.

שחקן נבחרת שבדיה דניאל סונדגרן
לא מצא את עצמו מול החלוץ האימתני שעמד מנגד. סונדגרן אמש | GettyImages, Srdjan Stevanovic

אחד הפרשנים כתב באתר אחר: "מיטרוביץ' ניצח את סונדגרן הפאסיבי 0:100. בכל קרב ביניהם, שחקן מכבי חיפה יצא מופסד. אבל אי אפשר להאשים את דניאל סונדגרן על היותו דניאל סונדגרן".

כזכור, סונדגרן מועמד לקבל אזרחות ישראלית בקרוב. בסוף השבוע הוא התייחס לאפשרות הזו בריאיון בשבדיה ואמר: "זה יהיה כמו כרטיס זהב עבור הקבוצה שלי, כי אז הם יוכלו להביא עוד זר, ואם זה יעבוד, אהפוך לחשוב מאוד. ואז גם תעלה לי המשכורת", אמר וצחק. לדבריו, "עוד לא החלטתי אם אתאזרח, אבל קיימת אפשרות. למען האמת, לא ממש אכפת לי. זה בעיקר לטובת המועדון… הם דוחפים שזה יקרה לקראת החלון הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי