סאות'גייט: "עשינו צעד ענק". קיין: "נצא למונדיאל ממקום טוב"

מאמן נבחרת אנגליה גארת' סאותג'ייט עם אריק דייר | רויטרס

אנגליה שוב לא ניצחה, אבל ה-3:3 נגד גרמניה שחרר לחץ עצום. המאמן הסביר: "השבוע האחרון לימד את החבר'ה וגיבש אותם"

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה אמנם השוותה אמש (שני) את הרצף הכי ארוך שלה ללא ניצחון מאז 1993 – שישה משחקים – אבל ה-3:3 נגד גרמניה בוומבלי הותיר את נבחרת שלושת האריות עם הרבה אופטימיות ואפילו שמחה, אחרי תקופה של יכולת חלשה וביקורת נוקבת.

הנבחרת של גארת' סאות'גייט נקלעה לפיגור 2:0, אבל חזרה בזכות שלושה שערים בדקות 72-83, בין היתר הזכות יכולת פנטסטית של המחליפים בוקאיו סאקה ומייסון מאונט. טעות של השוער אדי פופ בדקה ה-87, אפשרה לקאי האברץ להשוות ל-3:3 ובדרך להפוך לגרמני הראשון שכובש צמד בוומבלי מאז אוליבר בירהוף בגמר יורו 1996.

"התגבשנו כחבורה אחת בימים האחרונים", אמר המאמן גארת' סאות'גייט שספג הרבה אש לאחרונה, "התבגרנו וזה חשוב כי כשאתה נוסע למונדיאל, אתה חשוף להרבה לחץ. השבוע האחרון לימד את השחקנים המון והם עשו צעד מאוד גדול קדימה ומאוד התגבשו".

הארי קיין שחקן נבחרת אנגליה שחקן נבחרת אנגליה חוגג שער
"החגיגה שלי? כשאתה משחק נגד גרמניה בוומבלי, המפעל והמסגרת לא משנים". קיין | רויטרס

הארי קיין ענד אתמול את סרט הקפטן בפעם ה-50 והפך לחמישי שעושה זאת. הוא גם היה זה שקבע 2:3 בפנדל – במה שהיה שערו ה-51 במדי שלושת האריות, רק שניים פחות מהשיאן ויין רוני.

בסיום החלוץ דיבר על ההופעה הזו לעומת הקודמות: "זה היה הרבה יותר טוב. שיחקנו מצוין היום והיינו חסרי מזל להיות בפיגור 2:0. נלחמנו כדי לחזור, הצלחנו וגם השלמנו מהפך, אבל אז הגיעה עוד טעות מצערת. אבל הראנו היום את המנטליות ואת הרוח שלנו. לא הצלחנו לנצח, אבל אנחנו גאים במה שעשינו ומרגישים שאנחנו במקום טוב לפני המונדיאל".

קיין הוסיף: "היה נחמד להבקיע. תמיד יש הרגשה שיותר מלחיץ לבעוט פנדל בוומבלי ושמחתי לשלוח את זה פנימה. החגיגה שלי? כשאתה משחק נגד גרמניה בוומבלי, המפעל והמסגרת לא משנים. היה הרבה לחץ בנבחרת ורצינו להוכיח משהו".

החלוץ סיכם: "יש לנו עוד דברים ללמוד, אבל אני מרגיש שהמשחק הזה הציב אותנו במקום חיובי. יש לנו עכשיו שישה שבועות עמוסים לפני שנתכנס שוב להכנות האחרונות לגביע העולמי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי