מאמן בנפיקה: "מכבי חיפה צריכה להיות גאה בהופעות שלה בבית הזה"

רוג'ר שמידט החמיא לאלופה הישראלית אחרי ה-6:1: "הם הקשו על כל הקבוצות בבית". בתקשורת הפורטוגלית שיבחו: "חיפה פתחה בנחישות, אבל בנפיקה עם קמפיין היסטורי"

(גודל טקסט)

שחקני בנפיקה ליסבון חיכו במשך דקה ארוכה על הדשא להבין את מצבם – ואז הגיעה הבשורה: הפורטוגלים חלפו על פני פריז סן ז'רמן, והעפילו לשמינית הגמר מהמקום הראשון בבית ח' בזכות ה-1:6 המרשים על מכבי חיפה. לבנפיקה ופ.ס.ז' היה את אותו מספר נקודות לפני פתיחת המחזור, אותו הפרש שערים ומאזן שוויוני ראש בראש (פעמיים 1:1), כך שמה שהכריע היה כמות שערי החוץ שכבשה בנפיקה – והשער האחרון בתוספת היה זה שהכריע.

רוג'ר שמידט אמר בסיום: "אני רוצה לברך את השחקנים שלי ולהביע בפניהם את הכבוד וההערכה שלי, על מה שהם עשו היום ומה שהם עשו בכל שלב הבתים. סיימנו את שלב הבתים ברמה גבוהה מאוד, ורצינו להאמין שנוכל לעשות את זה גם היום. האמנו שנוכל לסיים עם יותר נקודות מפריז סן ז'רמן, אבל שתי הקבוצות ניצחו. אני מרגיש שהגיע לשחקנים שלי ההישג הזה, זאת תחושה נהדרת עבורם".

שחקני בנפיקה חוגגים
סיימו את זה בסטייל, ובהחלט מגיע להם. בנפיקה | מאור אלקסלסי
שחקני בנפיקה חוגגים בחיפה את ההעפלה לשמינית הגמר מהמקום הראשון בבית אחרי ה-1:6 על מכבי חיפה
| רויטרס

פטר מוסה, שכבש את אחד השערים: "זאת תחושה מדהימה לכבוש בליגת האלופות, אני מאושר עבור הקבוצה שסיימה במקום הראשון, הראינו את האיכויות שלנו". צ'יקיניו אמר ש"לא הייתי בטוח אם אנחנו ראשונים, אבל מאוד שמחתי כשהבנתי שכן. עבדנו קשה מאוד בשביל זה".

בזמן שבצרפת היו בהלם מהשתלשלות האירועים – ב"A BOLA" הפורטוגלי כתבו ש"כצפוי, מכבי חיפה פתחה את המשחק עם הרבה נחישות ואנרגיות… אבל בנפיקה הצליחה לסיים את שלב הבתים בצורה היסטורית, עם המאזן הטוב בתולדותיה בשלב הבתים ועם הכי הרבה שערים".

רוג'ר שמידט מאמן בנפיקה
היו דקות קשות. שמידט | לירון מולדובן

שמידט החמיא לאלופה הישראלית: "זה לא היה היום הכי טוב של מכבי חיפה אבל אני רוצה להחמיא להם על הקמפיין. הם הקשו על כל הקבוצות בבית והם צריכים להיות גאים בהופעות שלהם בבית הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי