אריק טן האח: "גרנאצ'ו הגיע בזמן, חבל שלא כבשנו את השני"

המאמן ההולנדי פירגן לחלוץ הצעיר שכבש את שער הבכורה בניצחון 0:1 על ריאל סוסיאדד: "שמח מאוד מההופעה שלו", אך הביע אכזבה שלא כבשו את השער שהיה מבטיח להם את פסגת הבית: "לפעמים אתה לא מקבל מה שמגיע לך"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד סיימה אתמול (חמישי) את שלב הבתים של הליגה האירופית עם ניצחון 0:1 על ריאל סוסיאדד שלא הספיק לשדים אדומים למקום הראשון והם יתמודדו בשלב הפלייאוף בקרב על שמינית הגמר. בין היריבות שיונייטד יוכלו לפגוש נמצאות ברצלונה, יובנטוס, סביליה ואייאקס.

כובש שער הניצחון היה אלחנדרו גרנאצ'ו בן ה-18 שהפך לכובש הצעיר ביותר שהוא לא אנגלי להבקיע שער באירופה במדי הקבוצה ממנצ'סטר, כשהשיא הקודם היה של אגדת המועדון, ג'ורג' בסט. השער של גרנאצ'ו היה מבישול של כריסטיאנו רונאלדו, שמסר לשחקן הצעיר כדור עומק נפלא.

אריק טן האח פירגן לגרנאצ'ו והביע תסכול על אי הבקעת השער השני לו היו זקוקים: "אנחנו זקוקים לאפשרויות נוספות בסגל. יש לנו בעיית פציעות, ואלחנדרו הגיע בזמן. אני מאוד שמח מההופעה שלו. אני מקווה שהוא ימשיך להתפתח פה איתנו. הוא היה מסוכן, הבקיע שער ותרם גם הגנתית. אם הוא ימשיך בדרך הזאת אני אהיה שמח מאוד. לפעמים אתה לא מקבל מה שמגיע לך כמו במשחק שלנו היום. במפגש הראשון מול סוסיאדד הם קיבלו פנדל שלא היה פנדל. אנחנו יוצאים מהמשחק מאוכזבים. רצינו להיות ראשונים, אבל אפשר לקחת גם דברים חיוביים מהמשחק הזה".

שחקן מנצ'סטר יונייטד אלחנדרו גרנאצ'ו
ציפיות גבוהות ממנו אחרי השער. אלחנדרו גרנאצ'ו | רויטרס

ברונו פרננדש החמיא לחלוץ הצעיר בסיום המשחק, אך דאג גם להציב ציפיות: "הוא היה טוב, אבל יודע שהציפיות שלנו ממנו גבוהות מאוד. בתחילת העונה הוא לא היה בשיאו ובטרום העונה הגישה שלו לא הייתה מספיק טובה, ובגלל זה הוא לא קיבל את ההזדמנויות עד היום".

קפטן האדומים הוסיף על היריבות בשלב הבא: "אנחנו לא צריכים להסתכל מי נקבל בהגרלה. נצטרך לשחק נגד אחת מהקבוצות החזקות באירופה, זאת לא בעיה עבורנו. אם אנחנו רוצים לזכות בליגה האירופית, נצטרך לשחק נגד קבוצות טובות בכל שלב של המפעל".

היריבות האפשרית של מנצ'סטר יונייטד בשלב פלייאוף העלייה לשמינית גמר הליגה האירופית:

אייאקס, באייר לברקוזן, ברצלונה, ספורטינג ליסבון, רד בול זלצבורג, שחטאר דונייצק, סביליה, יובנטוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי