פודן צפוי לפתוח מול אירן: "אנגליה עוד לא ראתה את המיטב שלי"

play
דרוך. פודן | GettyImages, Marc Atkins
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 18.11 04:26

כוכב סיטי יוצב לצד קיין וסטרלינג במשחק הפתיחה של אנגליה: "עוד לא ראו את המיטב ממני". שחקן לסטר עדיין סובל מהפציעה בברכו

(גודל טקסט)

לפי התקשורת הבריטית, גארת' סאות'גייט החליט לפתוח עם פיל פודן במשחקה הראשון של נבחרת אנגליה מול איראן. מקומם של הארי קיין וראחים סטרלינג מובטח, כך שהמאמן התלבט בין כוכבה הצעיר של מנצ'סטר סיטי, בוקאיו סאקה ומייסון מאונט, אך כרגע נראה שפודן יקבל את הקרדיט. עדיין לא ברור באיזו שיטה יפתח סאות'גייט – לפי הערכות, הוא ימשיך עם ה-3:4:3, ובמקרה כזה, גם סאקה וגם מאונט ימתינו על הספסל.

כשנשאל האם הוא מרגיש ברמה של הכוכבים הגדולים בעולם, כמו קיליאן אמבפה וניימאר, הודה פודן: "לא, ממש לא. הם הרבה יותר טובים ממני, אבל אני רוצה להאמין שאגיע לשם מתישהו. אני צריך לקחת צעדים קטנים בכיוון, ומקווה להמשיך את הכושר שלי מסיטי גם בנבחרת. כבשתי הרבה שערים העונה ואני מקווה לעשות זאת גם כעת".

שחקן נבחרת אנגליה פיל פודן
דרוך. פודן | GettyImages, Marc Atkins

שחקן ההתקפה בן ה-22 כבש עד כה שני שערים בלבד ב-18 הופעות בנבחרת, ומגיע עם ציפיות גבוהות לטורניר הגדול מכולם: "אני צריך לכבוש במשחקים הגדולים. אני יודע שאני מסוגל לזה וכבר מחכה למשחקים, ברור שהייתי צריך לכבוש הרבה יותר שערים בנבחרת. אין ספק שאנגליה עוד לא ראתה את הטוב ביותר שיש לי להציע. צריך ללמוד לשחק עם שחקנים שונים, ומה הם אוהבים לעשות. יש לנו פה הרבה איכות, אסור לסמוך רק על הארי קיין כי נבחרות ינסו לחסל אותו. יתר שחקני ההתקפה יצטרכו לתרום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי