"אני המאמן, לא פאקו. אם אפוטר גם הוא יילך"

הרגיש שמשהו חסר בצוות
הרגיש שמשהו חסר בצוות | צילום: Gettyimages

מאמן ולנסיה גארי נוויל על ההיררכיה במועדון. הערב: ראפיד וינה (22:05)

(גודל טקסט)

חד משמעית: מאמן ולנסיה גארי נוויל הבהיר שהוא המאמן של הקבוצה ולא פאקו אייסטרן שצורף לצוות האימון. הדברים נאמרו בעקבות פרסומים אחרונים בספרד, לפיהם אייטסרן יאמן את הקבוצה בפועל כשנוויל יהווה מנג'ר מקצועי. העטלפים ישחקו הערב נגד סגנית אלופת אוסטריה, ראפיד וינה (22:05), במסגרת הליגה האירופית.

 

"אני רוצה להבהיר שאני המאמן של הקבוצה", הדגיש נוויל. "אם יפטרו אותי גם פאקו אייסטרן יעזוב. אמרו לי שאני יכול להביא שני מאמנים שיעזרו לי וזה מה שעשיתי. אחרי 14 משחקים הרגשתי שמשהו חסר בצוות הטכני".

 

 

נוויל שיחגוג היום את יום הולדתו ה-41 אמר: "אין לי מה להסתיר ואי אפשר לעשות מזה סיפור שלא קיים. דיברתי עם ג'יימי קארגר לפני שבועיים ושאלתי על פאקו אייסטראן, וגם דיברתי עם שחקן ליברפול לשעבר סוסו. כבר בחג המולד העברתי בקשה לנשיא פיטר לים לעזור לי בחיזוק הצוות הטכני".

 

הראה לנוויל מה הוא עשה עם הקבוצות שאימן. פאקו (עדי אבישי)

 

"לפני שבועיים ביליתי יום שלם עם פאקו ועברתי איתו על כל שיטות האימון שלו", הוסיף. "הוא הראה לי במחשב מה הוא עשה עם הקבוצות אותן אימן. זו הייתה רק החלטה שלי להחתים אותו".

 

לשאלה מה בדיוק יעשה פאקו חזר נוויל לנזוף בעיתונאים: "הוא לא הגיע לכאן כדי לנהל את האימונים, הכתובת לכל בעיה באימון היא אני. הבוקר הוא עשה את האימון הטקטי, אבל עכשיו יש לי מתורגמן על כר הדשא שיכול לסייע לי בהוראות. יש לנו 24 שחקנים. אחי פיל ואני עבדנו עם ההגנה ואילו פאקו ואנגולו עם שאר השחקנים".

 

עובדים ביחד על ההגנה. האחים נוויל (gettyimages)

 

לשאלה האם היתה לו בעיית שפה, לאחר שכעת אלבארו נגרדו העיד שהוא מבין מה רוצים ממנו, השיב נוויל: "ברור שגם הייתה גם בעיה של שפה. עובדה שבמסיבת העיתונאים הזאת כולם עם אוזניות, כי זה בגללי. ההחלטה שלי היא שכולם מדברים ספרדית ואני מנסה לדבר ספרדית גם עם פאקו, פיל ואנגולו. עשיתי הכל להשתלב בוולנסיה מבחינה תרבותית, ההגעה של פאקו היא באותו קו".

 

נוויל אמר שציפה לכך שקצב המשחקים בספרד יהיה פחות צפוף מאנגליה והתברר לו שהוא צריך לשחק שני משחקים כל שבוע. "אני צריך להחליט מה חשוב יותר הליגה או הליגה האירופית, אבל אני רוצה להצליח בשתיהן ונעשה רוטציות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי