"באמסטרדם אנו חייבים לעבור את ראפיד"

דה בור. עולה במערך התקפי
דה בור. עולה במערך התקפי | צילום: Gettyimages

אחרי 2:2 באוסטריה, אייאקס חוששת מהדחה מהצ'מפיונס (21:10, ספורט2)

(גודל טקסט)

הליגה ההולנדית מתחילה בסוף השבוע הקרוב ובאייאקס לא רוצים לפתוח אותה כאשר סיפור ליגת האלופות כבר מאחוריהם. אחרי תיקו 2:2 מול ראפיד וינה במשחק הראשון באוסטריה, ינסו השחקנים של פרנק דה בור להתקדם הלאה ולעבור את הסגולים בגומלין של הסיבוב השלישי (שידור חי בספורט2 החל מהשעה 21:10).

 

אייאקס קיבלה בהשאלה את יאיא סאנוגו, חלוץ ארסנל, ששיחק רק 7 דקות במשחק הראשון. הקבוצה החזירה את הבלם הוותיק ג'ון הייטינחה הביתה אחרי שלא שיחק בקבוצה מאז עונת 2008/09 ורכשה את הקשר הסרבי נמניה גודלי מאלקמאר. קשר גרמני בשם אמיר יונס הגיע מבורוסיה מנשנגלדבאך.

 

 

"במשחק באמסטרדם ארינה אנחנו אמורים להיות מסוגלים לנצח ולעבור את האוסטרים", הביע דה בור אופטימיות, "אני לא צופה שראפיד ילחצו מההתחלה ולכן גם אנחנו לא צריכים לשבת ולחכות. אנחנו צריכים להיבנות על המחצית הראשונה שלנו בווינה (בה הובילה אייאקס 0:2, י.ז). אנחנו צריכים להיות מפוקסים במאה אחוז כעת".

 

 

ויקטור פישר אמור לפתוח היום בחוד של אייאקס במקום דייבי קלאסן, שכבש צמד במשחק הראשון ויחזור לתפקידו בקישור ההתקפי. הסרבי נמניה גודלי שנרכש מאלקמאר יחזור לספסל. "במשחק ביתי פישר חייב לפתוח לפני גודלי", אמר מאמן אייאקס שחייב לחשוב היום התקפי אחרי התיקו במשחק הראשון, "פישר לא יכול לתת 90 דקות, אבל 60 דקות הוא ישחק". אייאקס תציג היום הרכב התקפי במיוחד, כשהחלוץ הפולני שלה ארקדיוש מיליק בחוד, פישר ואנואר אל גאזי באגפים ומאחור כאמור קלאסן.

 

קשר ראפיד וינה פלוריאן קיינץ אמר: "אנחנו חייבים לכבוש שער כמה שיותר מהר נגד אייאקס שתהיה מגובה ב-50 אלף אוהדים". שחקנים אחרים בראפיד אמרו שיהיו חייבים להיות סבלניים במשחק כדי שלא לספוג שער בשניות הסיום. ראפיד הפתיעה בשבת את זלצבורג בניצחון 1:2, כך שבאייאקס צריכים להיזהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי