בישול לרמי גרשון, הפסד מביך לווסטהאם

קהת
קהת | צילום: אוסטריה וינה, רשמי

הפטישים ספגו 2:1 בדומז'לה, הפסד לקהת ואוסטריה וינה, גנט - ויטורול 0:5

(גודל טקסט)

מלבד משחקיהן של קבוצות בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב התקיימו להם עוד לא מעט משחקים במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. רועי קהת ואוסטריה וינה שלו התרחקו משלב הפלייאוף עם 1:0 ביתי מול ספרטק טרנבה. גנט עם רמי גרשון וקני סייף אירחה את ויטורול מרומניה והביסה אותה 0:5. מאריבור הסלובנית עם מרוואן קבהא ב-11 התארחה אצל אברדין הסקוטית ושבה הביתה עם 1:1. הפתעה גדולה נרשמה בסלובניה כשדומז'לה גברה 1:2 על ווסטהאם.

 

 

אוסטריה וינה – ספרטק טרנבה 1:0

רועי קהת פתח בהרכב של טורסטן פינק כמו גם לארי קאיודה אך שדווקא הסלובקים עקצו בארסנט האפל והשיגו מקדמה חשובה לקראת הגומלין. רוברט טאמבה הקמרוני כבש את השער הבודד בדקה ה-46. קהת הוחלף כעבור 15 דקות.

 

גנט – ויטורול 0:5

רמי גרשון וקני סייף שיחקו 90 דקות בהרכב הבלגים שניצחו בביתם את הקבוצה הרומנית 0:5, וקרובים מאוד להבטיח עלייה לשלב הבא בליגה האירופית. גרשון בישל את השער הרביעי לזכות קבוצתו בדקה ה-56.

 

אברדין – מאריבור 1:1

מרואן קבהא שיחק 90 דקות בהרכב מאריבור שסיימה את משחק החוץ בתיקו לאחר שספגה שער שוויון שתי דקות לסיום. הישראלי ספג כרטיס צהוב. סינטיהו סולליך נותר מחוץ לסגל.

 

דומז'לה – ווסטהאם 1:2

האנגלים ספגו הפסד מביך בסלובניה. צ'רניץ' כבש פעמיים למארחת (11 בפנדל ו-49), נובל הווה זמנית בפנדל (18).

 

תוצאות בולטות:
ליל – גבאלה 1:1
א.א.ק לרנקה – ספרטק מוסקבה 1:1
אולכסנדריה – היידוק ספליט 3:0
הראקלס – ארוקה 1:1

 

במהלך הערב הובקעו שני שערים מרהיבים במיוחד, האחד של אגון ווך מליברץ הצ'כית במספרת במשחק החוץ שלה מול אדמירה האוסטרית (1:2 לצ'כים, משער נוסף של ווך במשחק שהופסק פעמיים בשל הפסקות חשמל). הרטה ברלין ניצחה 0:1 את ברונדבי הדנית משער מדהים של ודאד איבישביץ'. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי