צפו: צמד ובישול לדאבור ב-0:3 של זלצבורג על רוזנבורג

מואנס דאבור
מואנס דאבור | AFP

הישראלי כבש בנגיחה (34), מסר לוולף (53) והוסיף בפנדל (59). ניצחון 11 ברציפות לארסנל, 0:1 על ספורטינג; מילאן הפסידה 2:1 לבטיס בבית; 90 דקות לקני סייף ב-2:2 עם פנרבחצ'ה; 0:2 לאולימפיאקוס על דודלנג'

(גודל טקסט)

עוד ערב של ליגה אירופית, עוד הצגה של מואנס דאבור. הישראלי כיכב הערב (חמישי) עם צמד ובישול ב-0:3 של זלצבורג על רוזנבורג הנורבגית. במקביל, ארסנל ממשיכה לדהור ועומדת כבר על 11 ניצחונות ברציפות, הפעם עם 0:1 קטן וקשה אצל ספוטרינג ליסבון. מילאן הובכה בסן סירו עם 2:1 לבטיס, קני סייף שותף 90 דקות ב-2:2 של אנדרלכט עם פנרבחצ'ה, ביברס נאתכו נכנס בדקה ה-78 בניצחון 0:2 של אולימפיאקוס אצל דודלנג' ו-2:3 משוג לציריך על באייר לברקוזן.

זלצבורג – רוזנבורג 0:3
מה שמואנס דאבור עושה בזלצבורג זה מדהים. הקבוצה נראית טוב גם במשחקים בהם המאמן לא משתף אותו, אבל כשהוא על המגרש האוסטרים פשוט נראים ברמה אחרת. כוכב נבחרת ישראל מוביל בבטחה את טבלת הכובשים של הליגה האירופית עם חמישה שערים בשלושה משחקים, ואם ימשיך ביכולת הזו הוא יישאר שם עוד הרבה זמן. הפעם לקח לו 34 דקות לעלות להגבהה של גולברנדסון ולנגוח פנימה, עוצר בצורת של ארבעה משחקים (כולל השניים של הנבחרת).

בדקה ה-53 הוא בישל לוולף את השני, ושש דקות לאחר מכן השלים צמד עם פנדל, מבטיח שזלצבורג תישאר מושלמת במפעל. דאבור הוחלף בדקה ה-72 וכשהוא זוכה לתשואות מהקהל הוא ירד מחייך אל חדר ההלבשה מותיר את זלצבורג לשייט בביטחה לניצחון.

דאבור חוגג. מלך שערי הליגה האירופית (טוויטר)
דאבור חוגג. מלך שערי הליגה האירופית (טוויטר)

ספורטינג ליסבון – ארסנל 1:0 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
20.10.2007. זאת היתה הפעם האחרונה שארסנל רשמה 11 ניצחונות ברציפות בכל המסגרות. זה קרה עם 0:2 על בולטון בפרמיירליג, והמשיך לניצחון 12 ברציפות עם 0:7 ענק על סלביה פראג בצ'מפיונס לפני שנעצר עם 1:1 באנפילד. 11 שנה לאחר מכן, התותחנים מצאו את הקסם הזה שוב תחת אונאי אמרי, ואחרי שני ההפסדים לצ'לסי וסיטי בתחילת העונה לא נראה שמשהו יכול לעצור אותם. הפעם זה היה קשה, ואפילו קרוב לתוצאה אחרת, אבל אחרי 77 דקות היה זה דני וולבק שמצא את הרשת ונתן לארסנל את הניצחון החשוב, שגם שמר אותה מושלמת בליגה האירופית.

מילאן – בטיס 2:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
אחרי ההפסד הכואב לאינטר בתוספת הזמן בדרבי, למילאן יצאה כל הרוח מהמפרשים. אחרת אין תירוץ ליכולת החלשה שהציגו הרוסונרי נגד בטיס. ג'ובאני לו סלסו בישל לאנטוניו סנאבריה (30), ובדקה ה-55 גם עלה בעצמו על לוח התוצאות עם שער נהדר מ-20 מטרים. פטריק קוטרונה (83) נתן תקווה לקבוצה האיטלקית אבל זה היה מאוחר מדי וגאטוסו ספג את ההפסד הראשון שלו במפעל, דווקא בבית.

תוצאות נוספות
דודלנג' – אולימפיאקוס 2:0

אנדרלכט – פנרבחצ'ה 2:2

לייפציג – סלטיק 0:2 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)

לרנקה – לודוגורץ 1:1

קופנהאגן – סלביה פראג 1:0

קרבאז' – וורסקלה פולטבה 1:0

טרבאנה – דינמו זאגרב 1:2

זניט סנט פטרסבורג – בורדו 1:2

ציריך – באייר לברקוזן 2:3 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי