תורג'מן: "האוסטרים טובים יותר, אבל אפשר להקשות עליהם"

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | אודי ציטיאט

באתר הרשמי של אוסטריה וינה ראיינו את החלוץ ואת המגן האוסטרי קליין לקראת המשחק. הישרלי שכבש העונה שלושה שערים לא מתרגש מהאמירות של חברו ומקווה לשוב לסגל הלאומי: "זה תמיד מיוחד"

(גודל טקסט)

המשחק בין ישראל לאוסטריה מרתק במיוחד את אוסטריה וינה, קבוצה אוסטרית כידוע שבה גם משחק הישראלי אלון תורג'מן. לכבוד המפגש ביום ראשון בחיפה בין ישראל לאוסטריה במוקדמות יורו 2020, באתר הרשמי של המועדון ניצלו את הפגרה כדי לערוך ראיון עם השניים שלא זומנו לסגלי נבחרותיהם.


תורג'מן מהצד הישראלי והמגן פלוריאן קליין מהצד האוסטרי דיברו על סיכויי הנבחרת שלהם להצליח. "בלי להכיר את סגנון המשחק של כל הנבחרות, הפולנים מועמדים לעלות ראשונים ואנחנו אחריהם", אמר קליין בביטחון. המגן ששיחק 45 פעמים במדי אוסטריה, לאחרונה באוקטובר 2017, הוסיף: "היה לנו מזל בהגרלה. יכולנו לקבל יריבות הרבה יותר קשות מפולין, ישראל וסלובניה. אולי הפולנים צעד אחד לפני כולם בבית לפי התוצאות שלהם בטורנירים השונים לפני כן, אבל אוסטריה יכולה גם לסיים במקום הראשון. אם נשיג תוצאה טובה מול פולין וננצח את ישראל זו תהיה פתיחה טובה להמשך הטורניר". 



אלון תורג'מן לא התרגש מההצהרות של קליין: "אני חושב שיש לנו סיכוי  טוב לעלות, אבל גם לאוסטרים יש סיכוי. אני חושב שפולין היא הנבחרת החזקה בבית ושישראל ואוסטריה יתחרו על הכרטיס השני. על המשחק הצפוי עם אוסטריה הוסיף: "מבחינה אישית האוסטרים טובים מאיתנו, אבל אפשר להקשות עליהם כמה שיותר". 

 

Klein und Turgeman über Los in EM-Quali-Gruppe https://t.co/3qMiS0mx4apic.twitter.com/pdHWyE9rxO

— FK Austria Wien (@FKAustriaWien) March 20, 2019

 
על כך שלא זומן לנבחרת אמר החלוץ: "אני מקווה לעזור לישראל בקרוב ולהיכלל בסגל במשחקים הבאים. לשחק עבור הנבחרת הלאומית זה תמיד משהו מיוחד". תורג'מן שיחק בהפסד 3:0 לצפון אירלנד עם אנדי הרצוג, אבל לאחר מכן נפצע ואיבד את מקומו. עד כה כבש עבור אוסטריה וינה שלושה שערים ב-11 משחקים העונה בליגה. החלוץ אמר לאתר הקבוצה כי באביב הוא מקווה לחזור לכושר טוב ולחזור לאחר מכן לנבחרת. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי