ראפיד וינה הציעה לאנדי הרצוג את תפקיד המנהל המקצועי

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | דני מרון

דיווח: המועדון בו החל מאמן נבחרת ישראל את הקריירה ככדורגלן מחפש מנג'ר חדש ושיחות ראשוניות כבר נערכו, אולם העובדה שהוא פחות משנה בתפקיד מאמן לאומי עלולה לטרפד

(גודל טקסט)

האם נבחרת ישראל עלולה למצוא את עצמה בבעיה? לפי דיווחים הבוקר (שני) באוסטריה, ראפיד וינה החלה לסמן מועמדים להחליף את המנהל המקצועי פרדי ביקל, והרעיון להנחית במקומו שחקן עבר בעל שם מלהיב את ראשי המועדון שבוחנים בימים אלה את האפשרות למנות לאנדי הרצוג.

לפי הדיווח, הרצוג בן ה-50, שמונה באוגוסט 2018 ובהחלט פתח את הקדנציה בנבחרת הלאומית בהצלחה, על אף ההדחה בסופו של דבר מקמפיין ליגת האומות, כבר שוחח עם ראשי ראפיד, שהתבשרו על כך שהוא בתפקיד פחות משנה והבינו כי ספק רב אם מדובר באפשרות ריאלית. 

בנוסף נכתב כי "זה לא סוד" שהרצוג רוצה לחזור למועדון בו החל את הקריירה וגם חזר אליו לקראת סיומה. ב-2016 הוא היה אחד המועמדים הסופיים להצטרף כמאמן, אך בסופו של דבר בחרה ההנהלה למנות מאמן אחר. עם נבחרת ישראל כזכור הוא גם פתח בצורה טובה את קמפיין מוקדמות יורו 2020, כאשר במשחקי בית סיים 1:1 עם סלובניה והכניע 2:4 את אוסטריה – משחק שמאוד חיזק את מעמדו במדינתו. לזכותו כמעט 200 הופעות בראפיד ואיתה הוא זכה בשתי אליפויות רצופות בשנים 1986/7 ו-1987/8.


הרצוג. "ראפיד מפלרטטת עם הרעיון להחזירו" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי