עגייב כבש בניצחון סומגאיט, וייסמן הפסיד לזלצבורג

אמיר עגייב, סומגאייט;
אמיר עגייב, סומגאייט | האתר הרשמי

הקשר הבקיע את השלישי ב-1:3 של קבוצתו, שעלתה למקום הרביעי. וולפסברגר נוצחה 3:0 לאחר שלושער של הולאנד, שחלף על פני הישראלי בראש טבלת הכיבושים. 90 דקות לביטון ולצ'יבוטה בניצחון לודוגורץ, קליימן חזר ל-11

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)
* באוסטריה, שון וייסמן פתח בהרכב של וולפסברגר נגד האלופה רד בול זלצבורג. הישראלי לא כבש והוחלף בדקה ה-70. זלצבורג ניצחה 0:3 לאחר שלושער של ארלינג הולאנד, שחלף על פני הישראלי בראש טבלת הכיבושים.


* קודם לכן אלון תורג'מן וקבוצתו אוסטריה וינה גברו 1:2 על מטרסבורג, כשהחלוץ ישב במשך כל המשחק על הספסל ולא שותף.




* בבלגיה, ליאור רפאלוב ישב על הספסל של אנטוורפן, במהלך הניצחון 1:2 על קלאב ברוז', האקסית של הקשר. לקראת הירידה למחצית, המשחק הופסק עקב חפצים שנזרקו למגרש, ולאחר כ-20 דקות חודש.


* באזרבייג'אן, סומגאיט של אמיר עגייב גברה 1:3 על סבה באקו, כשהקשר השלים 90 דקות מלאות ואף כבש את השער השלישי. קבוצתו של הישראלי עלתה למקום הרביעי בטבלת הליגה, ושבוע הבא תפגוש את מוליכת הליגה קרבאח.




* בסקוטלנד, סלטיק ניצחה 0:2 את מאת'רוול, חאתם עבד אלחמיד הפצוע לא נכלל בסגל, ניר ביטון ישב על הספסל ולא שותף.


* בקפריסין, בוריס קליימן שב להרכב של פאראלימני, קבוצתו חילצה 1:1 דרמטי נגד פאפוס בדקה ה-93.


* באוקראינה, ללא מנור סולומון הפצוע, שחטאר ניצחה 0:1 את דינמו קייב בביתה.





*בהונג קונג, ברק בראונשטיין פתח בהרכבה של קיטצ'י, במסגרת משחק הגביע נגד לי מאן ווריורס, אך הפסיד 5:1 צורם עם קבוצתו ובכך סיים את דרכו במפעל.


* בבולגריה, מאוויס צ'יבוטה ודן ביטון פתחו בהרכב והשלימו 90 דקות בניצחון 0:1 של לודוגורץ נגד ויטושה ביסטריצה. טאלב טוואטחה שוב לא נכלל בסגל.




* ביוון, טל כחילה שוב לא נכלל בסגל של אטרומיטוס. קבוצתו של הישראלי הפסידה 2:0 לאולימפיאקוס.


* עוד ישראלי שלא קיבל דקות הערב היה ביברס נאתכו, שישב על הספסל בניצחון 0:3 של פרטיזן על אינג'יה. השחורים לבנים עלו למקום הרביעי.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי