רפאלוב נבחר למצטיין המחזור בליגה הבלגית

|

הישראלי כבש ובישל בניצחון של ברוז' וזכה לכבוד: "זה חשוב לבטחון שלי"

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב החמיץ את מרבית העונה בגלל פציעה ובשבועות האחרונים הוא מוכיח כמה היה חסר לקלוב ברוז'. הקשר הישראלי כבש ובישל ב-0:2 על אוסטנד – שער ליגה חמישי בתשע הופעות בלבד – והוביל את קבוצתו למקום הראשון בבלגיה.

היכולת הטובה של רפאלוב לא נעלמה מעיניהם של האנשים שמסקרים את הכדורגל בבלגיה, כאשר במספר עיתונים במדינה בחרו בו למצטיין המחזור. "השגנו ניצחון חשוב מאוד ונגיע בצורה טובה לפלייאוף. ידענו שלא יהיה משחק קל בגלל שאוסטנד הייתה מלאת מוטיבציה והיינו צריכים להוציא הרבה אנרגיה להביא את שלוש הנקודות", סיפר הקשר. 

אקס מכבי חיפה המשיך: "היה חשוב להישאר על הקרקע אחרי שני הניצחונות שלנו על גנט. להוביל את הטבלה זה טוב, אבל קל יותר להגיע לפסגה, מאשר לשמור עליה". 

על העובדה שכבש כבר שער חמישי העונה אמר: "המשחקים האלה טובים להעלאת הבטחון. אני מקווה לכבוש עוד בעתיד. חשוב לי לצבור בטחון אחרי שהחמצתי חלק גדול מפתיחת העונה. אני מרגיש שיפור ממשחק למשחק. תמיד קל יותר לשחק עם חבורת שחקנים טובה. אנחנו גם משתפרים כקבוצה משחק אחרי משחק".

האנס ואנאקן, כובש השער השני של המוליכה, סיפר על שיתוף הפעולה עם הישראלי: "אני ורפאלוב תמיד מרגישים מצוין כשאנחנו משחקים ביחד. אנחנו לא מפריעים זה לזה בדרך. כל אחד יודע את הצד שלו במגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי