גרשון: "יש שאיפות. לא מתכוון לשחק בארץ"

רמי גרשון
רמי גרשון | צילום: gettyimages

בלם גנט מתחיל עונה שמינית באירופה: "רפאלוב פותח הזדמנויות". וגם: זהבי

(גודל טקסט)

רמי גרשון פותח עוד עונה בגנט הבלגית. כבר מרגיש שם בבית. עכשיו הבלם הישראלי הבכיר מדבר על הציפיות, ההתרגשות, הדריכות ועל החבר שלו מקבוצת הנוער בראשון לציון. זה ששבר פה את שיא השערים וכעת משגע את הליגה הסינית.

"תמיד כיף לפתוח עונה. אנחנו מצפים להתברג גבוה בטבלה ולהגיע לשלב הבתים של הליגה האירופית", מספר גרשון. "אנחנו מול קונסטנצה הרומנית בשלב השלישי של המוקדמות ואנחנו מוכנים".

קני סייף קיבל הצעות יפות מאירופה.

"לדעתי, קני צריך להישאר בגנט, לשחק טוב ואז הוא יגיע לאן שהוא רוצה. אם הוא ימשיך כמו שהוא נראה במשחקי ההכנה, זה יגיע".

אתה לא שואף להתקדם?

"ברוב השנה שעברה הייתי פצוע, אז זה לא ריאלי כרגע. יש לי שאיפות מאוד גדולות. אני רוצה לעשות עונה טובה מאוד ואז להתקדם. בינתיים טוב לי איפה שאני נמצא ואני רוצה להתקדם ולהשתפר".

בטח הציעו לך לחזור ארצה למכבי ת"א, חיפה או באר שבע.

"לכל מי שאני מדבר איתו אני תמיד אומר שאני לא מעוניין. הסוכן שלי דודו דהאן מטפל בעניינים ואני סומך עליו. הכיוון שלי הוא לא לחזור לארץ".


רמי גרשון, פותח עונה שמינית בחו"ל (gettyimages)

אתה משחק כבר שמונה שנים בחו"ל, ציפית לזה?

"תמיד האמנתי בעצמי. אני עוד זוכר שהגעתי לאימון הראשון של המבחנים בליאז'. פעם ראשונה קבוצה מקצוענית ובכירה בחו"ל, מיד הרגשתי שאני שייך לרמות האלה. כשהגעתי הייתי שחקן נבחרת אולימפית מראשון לציון. אנשי הכדורגל הכירו אותי, אבל מבחינת הקהל הייתי אלמוני ומגיע שאפו לדודו דהאן שהביא שחקן מהליגה השלישית למבחנים בסטנדרד ליאז', שהחליטה לקנות אותי".

מה אתה אומר על ליאור רפאלוב?

"אני ממש מבסוט בשבילו. מגיע לו מזל טוב שהוא האריך את החוזה שלו, הוא עושה פה חיל ומביא הרבה כבוד לכדורגל שלנו. הוא פותח חלון הזדמנויות לעוד הרבה שחקנים להגיע לבלגיה".

ומה עם על החבר שלך מראשל"צ ערן זהבי?

"מגיע לו שאפו אדיר, הוא באמת תותח. היינו ביחד בנוער של ראשון. כשעליתי לנוער הוא עבר להפועל ת"א, לא חשבתי שזה מה שייצא ממנו. זה סיפור יפה מאוד. תפסתי ממנו גם כשהוא שיחק בפאלרמו. יש לו אופי מאוד נדיר בנושא הכדורגל".


גרשון, מרגיש יותר בטוח בארץ (gettyimages)

חברה שלך, הדוגמנית נטע אלחמיסטר, גרה איתך בבלגיה?

"בכל חודש היא מגיעה אליי לעשרה ימים. אירופה משעממת. אחרי כמה שנים פה אני בכלל לא יוצא מהעיר שאני גר בה, אבל אנחנו מבלים פה יפה ביחד. החיים פה טובים".

כשחקן ישראלי בכיר בבלגיה אתה לא חושש?

"אני מרגיש מאוד בטוח פה, אבל אני עם שבע עיניים פקוחות. בארץ יש יותר בלאגן, אבל בישראל אני מרגיש יותר בטוח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי