סייף: פסלתי מעבר למכבי, לא אגיע לבית"ר

סייף בליגת האלופות
סייף בליגת האלופות | צילום: gettyimages

הדרוזי הראשון בנבחרת האריך חוזה בגנט וממתין לזימון נוסף. ראיון חגיגי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

קני סייף ממצב את עצמו כאחד הליגיונרים הבולטים. השבוע האריך את חוזהו בגנט בארבע שנים, אחרי עונה מוצלחת שבה שיחק שבעה משחקים בליגת האלופות, והוא רק בן 22. לרגל יום העצמאות השחקן הדרוזי הראשון בנבחרת ישראל הסכים לשבור שתיקה בראיון חגיגי.

"אני מאוד שמח, גנט היום זה מועדון גדול וקבוצה גדולה. אני מרגיש בנוח פה, כמו במשפחה", מספר סייף. "אני מכיר את העיר ויש לי פה המון חברים. בשנה הבאה נרצה לעשות עונה יותר טובה ואז נחשוב קדימה צעד צעד". 

איך היה לשחק שבעה משחקים בליגת האלופות?

"זאת חוויה, צברתי ניסיון אירופאי, שיחקתי על הבמה המרכזית וקיבלתי חשיפה יוצאת מהכלל. מצד שני, זה מחייב והשתדלתי לעמוד באתגר".

לא קיבלת הצעה מקבוצה ישראלית?

"הבנתי שמכבי תל אביב רצו אותי.  שהיו דיבורים, אבל לא הייתה הצעה רשמית כי אני פסלתי את זה על הסף. לא רציתי את זה, אני רוצה להישאר פה".

יכול להיות שיום אחד תשחק בבית"ר ירושלים?

"האוהדים יעשו שם בעיות, אז חבל מראש שאני אגיע לשם. זה לא הכיוון שלי. לא רוצים, אז לא צריך. טוב לי איפה שאני".


"חבל מראש שאגיע לבית"ר" (דני מרון)

מאמן הנבחרת אלי גוטמן לא בא לראות אותך משחק.

"כמובן שאני מאוכזב מזה שלא הוזמנתי לנבחרת בקמפיין הקודם אבל זה כבר היסטוריה ואני מסתכל הלאה. אני לא מאמין שבקמפיין הבא יתעלמו ממני. אני כבר מחכה לשחק בנבחרת, זו גאווה גדולה".


"כמובן שאני מאוכזב שלא הוזמנתי" (gettyimages)

זה יהיה מיוחד בתור דרוזי לייצג את ישראל?

"יבואו לראות אותי הרבה אוהדים דרוזים, בכפר שלי יש ציפיה שאני אוזמן וזה יגרום להתרגשות. אנחנו הדרוזים משרתים בצבא ואזרחים נאמנים למדינה ולשחק בנבחרת יהיה כבוד גדול".

לאן אתה רוצה להגיע בקריירה?

"לקבוצה גדולה באיטליה, אנגליה, גרמניה או ספרד. בינתיים אני במקום טוב, בלגיה זה קרוב לכל מקום ורואים אותי משחק. אני רק בן 22 ומותר לי לחלום".

הליגה הישראלית לא בשבילך.

"עם כל הכבוד, שחקנים ישראלים שנכשלו בבלגיה חוזרים לארץ ולא להיפך. יש לי הרבה כבוד לכולם, אבל מכבי לא הצליחה בליגת האלופות וזאת עובדה".

מה אתה אומר על ליאור רפאלוב?

"כוכב כדורגל. בנאדם שלקח את הקריירה ברצינות והגיע רחוק. יש לו את המעמד שלו בכדורגל הבלגי ובצדק. הוא גם אחלה בנאדם ואני אוהב אותו מאוד".

מה תאחל לעם ישראל ליום העצמאות?

"שיהיה חג שמח. היה קשה ביום הזכרון, ספגנו הרבה חללים והלב בוכה. נקווה שיהיה שלום בעזרת ה' ונתעסק בכדורגל ולא בפוליטיקה".


"כוכב כדורגל". רפאלוב (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי