רפאלוב כבש, ברוז' עשתה צעד לעבר האליפות

בדרך לאליפות? רפאלוב
בדרך לאליפות? רפאלוב |

המוליכה ניצחה 1:3 את גנק. המרחק מאנדרלכט: 3 נקודות, 4 מחזורים לסוף

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב וקלוב ברוז' עשו צעד חשוב נוסף לעבר אליפות ראשונה מאז עונת 2004/5. הכחולים-שחורים ניצחו 1:3 בבית את גנק, כאשר קשר נבחרת ישראל כבש את השער השלישי לאחר מבצע אישי. היה זה שערו השישי העונה של אקס מכבי חיפה. ארבעה מחזורים לסיום העונה בבלגיה, ברוז' מקדימה את אנדרלכט בשלוש נקודות.

רפאלוב פתח בהרכב של ברוז', שהגיעה למחזור הנוכחי עם יתרון של 3 נקודות על פני אנדרלכט, שמוקדם יותר נצמדה ליריבתה במאבק על התואר לאחר 0:2 על גנט של רמי גרשון וקני סייף. רפאלוב, כאמור, כבש את השלישי בדקה ה-60 וקבע 0:3, אחרי שסטפנו דנסויל ורוד וומר הבקיעו לפניו. 10 דקות אחרי השער הוחלף הקשר הישראלי.

עוד קודם, כאמור, גנט הפסידה 2:0 לאנדרלכט והתרחקה מהפסגה עד כדי 6 נקודות. סייף וגרשון פתחו שניהם בהרכב של האלופה המכהנת ושיחקו במשך 90 דקות בהפסד 2:0 לאנדרלכט. קארה מבודג'י (38) ופרנק אצ'ימפונג (87) הבקיעו לזכות סגנית המוליכה.

בשבוע הבא ברוז' ורפאלוב יתארחו אצל גנט של סייף וגרשון. שבוע מאוחר יותר, ב-15 במאי, המוליכה תארח את אנדרלכט למשחק שעשוי להכריע את גורל העונה. אגב, אם ברוז' תזכה באליפות ורפאלוב יישאר במועדון בעונה הבאה, אז לפחות ישראלי אחד יהיה בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונת 2016/17.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי