ליאור רפאלוב זכה לציון גבוה: "החתמתו הייתה צעד מצוין"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | אנטוורפן, רשמי

הקשר הישראלי כבש ב-1:2 של קבוצתו מול אופן בליגה הבלגית ואנטוורפן כבר במקום השלישי בטבלה. בתקשורת המקומית התמוגגו: "ההשאלה שלו מברוז' הייתה מהלך טוב מאוד"

(גודל טקסט)
ליאור רפאלוב לא זומן לסגל הנבחרת למשחקים נגד סקוטלנד ואלבניה ונראה שאולי זו היתה טעות כי הרצוג זקוק לשחקן מנוסה כמוהו וכאשר הוא נכנס לכושר ברויאל אנטוורפן אין שום סיבה לא יהיה על המטוס. אתמול (שבת) רפאלוב כבש כבר שער שני במדי הקבוצה של לדיסלאו בלוני והיה שותף למהפך ענק מול אופן שהובילה 0:1, אבל האורחים ניצחו 1:2 בחוץ כדי להישאר בחיים במאבק האליפות.


רפאלוב השווה בדקה ה-69 ל-1:1. העיתון הבלגי HNB פירגן וכתב: "ההשאלה של רפאלוב לאנטוורפן הייתה צעד מצוין לקבוצה, אבל הרכש של האלמוני סימן יוקלרוד הנורבגי של ואלרנגה היתה אולי הרכש הכי טוב אחרי שהוא בישל את שני השערים". במישאל שערך המועדון באתר של הרשמי של הקבוצה מי היה שחקן המשחק קיבל רפאלוב 7 אחוז ומדורג שני אחרי הקשר הנורבגי שצבר 83 אחוז. 


'69 JAAAAAAAAAA!!! Refaelov brengt de stand op 1-1! #EUPANT#COYR#LoveRAFCpic.twitter.com/eZfiV5J3sB

— Royal Antwerp FC (@official_rafc) 6 באוקטובר 2018


אנטוורפן סבלה מירידה ביכולת במשחקים האחרונים אחרי תיקו והפסד בליגה והפסד נוסף בגביע הבלגי, אבל הניצחון מחזיר אותה לתמונה בעיקר כשיש פלייאוף בסיום העונה עם קיזוז נקודות. הקבוצה עלתה למקום השלישי והישראלי קיבל ציון 7 יחד עם עוד שלושה שחקנים בקבוצה בעיתון "גאזט ואן אנטוורפן". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי