"ב-40 שנה בכדורגל, מעולם לא ראיתי דבר כזה. יהיו השלכות"

כבאי לאחר השלכת אבוקות
כבאי לאחר השלכת אבוקות | AFP

מיכאל ורסחורן הגיב להתפרעויות האוהדים שגרמו לעצירת המשחק בין קבוצתו לסטנדרד ליאז': "עולם הכדורגל הפסיד ממה שקרה הלילה. יהיו לזה השלכות". הנהלת הקבוצה בהודעה רשמית: "הענף אינו יכול לסבול אירועים כאלה"

(גודל טקסט)
אנדרלכט צפויה לעמוד בפני עונש כבד מההתאחדות הבלגית לכדורגל אחרי ההתפרעות של אוהדיה אתמול (שישי) במשחק נגד סטנדרד ליאז', שהופסק אחרי כ-30 דקות.


המשחק נפתח באיחור בגלל זריקת אבוקות, והופסק פעמיים במהלכו. ליאז' הובילה 0:2, כאשר לאחר השער השני ההתפרעויות הפכו בלתי נסבלות ואף מסוכנות והשולט עצר את המשחק ושלח את השחקנים לחדר ההלבשה. הנהלת אנדרלכט פרסמה הודעה רשמית בעקבות אירועי המשחק.


"אנדרלכט מגנה בתוקף את ההתנהגות הלילה. הכדורגל לחלוטין אינו יכול לסבול אירועים כאלה. הנהלת הקבוצה תדון בעונשם של האוהדים המתפרעים".


De directie van RSC Anderlecht keurt het gedrag van vanavond ten strengste af. Dit is absoluut ontolereerbaar voor het voetbal.

La direction du RSC Anderlecht condamne fermement le comportement de ce soir. C'est absolument intolérable pour le football. #RSCA

— RSC Anderlecht (@rscanderlecht) April 12, 2019


"אני מאוד מאוכזב. זה מדהים אותי. אנחנו חייבים להיות מסוגלים להפסיד", אמר המנהל הספורטיבי של המועדון מיכאל ורסחורן, "ב-40 שנות כדורגל, מעולם לא ראיתי דבר כזה. אנחנו בוודאי נספוג הפסד טכני של 0:5, שלא לדבר על כל ההשלכות הנלוות. עולם הכדורגל הפסיד ממה שקרה כאן הלילה".


אנדרלכט הגיעה למשחק לאחר שלושה הפסדים רצופים בפלייאוף העליון בליגה הבלגית, ובשבועות האחרונים קראו האוהדים לפיטוריו של המאמן פרד רוטן. ההולנדי, שהחל את העונה במכבי חיפה, קיבל גיבוי מההנהלה שאמרה כי תחליט לגבי עתידו בקיץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי