רפאלוב: "המאמן נתן לי הרגשה שהקבוצה תיבנה סביבי"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | KURT DESPLENTER / Contributor

לקראת גמר הגביע הבלגי בשבת (21:20 בספורט4), קשר אנטוורפן סיפר ב-103FM: "אין לנו אפילו 18 שחקנים, אבל אנחנו לא לרגע לא מוותרים". וגם: יחסיו עם לקו, שהיה המאמן ששחרר אותו מקלאב ברוז'

(גודל טקסט)

כאשר נגיף הקורונה רק החל להתפשט ברחבי אירופה, אחת הליגות הראשונות שהחליטו על סיום העונה הייתה בלגיה. אופ"א איימה בסנקציות והבלגים לקחו צעד אחורה, אבל בסופו של דבר המגפה הפכה לקטלנית וכמו בצרפת ובסקוטלנד, ההחלטה הפכה לרשמית ועונת 2019/20 במדינה כלל לא התחדשה.

ולמרות כל זאת ובמקביל לעובדה שהקבוצות בבלגיה כבר עמוק בהכנות לעונה החדשה, בשבת ייערך גמר הגביע הבלגי ולמעשה הוא יחתום רשמית את עונת 2019/20 במדינה, כאשר האלופה קלאב ברוז' תתמודד נגד אנטוורפן וליאור רפאלוב (החל מ-21:20, ישיר בספורט4).

הערב (חמישי) התראיין רפאלוב בתכנית הספורט ב-103FM וסיפר לקראת המשחק: "בניגוד לקלאב ברוז' ששמרה על הסגל הקיים, אנחנו החלפנו הרבה מאוד שחקנים במהלך 'פגרת הקורונה'. עזבו אותנו שחקני הרכב משמעותיים וביניהם שוער, שחקני הגנה, קשר אחורי, שחקני כנף שסיימו חוזה. יש לנו שלושה שחקני נוער על הספסל כי אין לנו אפילו 18 להשלים סגל – אבל אנחנו לרגע לא מוותרים על המשחק, למרות שהדברים לרעתנו".

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | JASPER JACOBS/AFP/Getty Images

על המאמן החדש, איבן לקו שבעבר שחרר אותו מברוז': "לא מצאנו את השפה המשותפת ונאלצתי לעבור לאנטוורפן, אבל בזמן שלי באנטוורפן הפכתי למנהיג ומהרגע הראשון שהוא הגיע הייתה איתו שיחה חיובית על ההווה והעתיד. הוא בונה עליי ונתן לי הרגשה טובה שהקבוצה תיבנה סביבי. אם הוא יתהפך? אין לדעת. אנחנו לא ילדים, חווינו כבר כמעט הכל בכדורגל וצריך לקחת דברים בפרופורציות הנכונות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי