"לליאור רפאלוב נמאס מהגישה של המאמן"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | Craig Williamson - SNS Group / Contributor

בעיתון הבלגי "voetbal24" נכתב כי הקשר הישראלי וחבריו התייאשו מהתנהלות המאמן פרנקי ורקאוטרן ומהשיטה ההגנתית בה הוא דוגל: "יש לגביו מחלוקת רצינית בחדר ההלבשה"

(גודל טקסט)

ביולי הקרוב ליאור רפאלוב יציין עשור מאז שנמכר לקלאב ברוז' על ידי מכבי חיפה ופתח את הקריירה האירופית שלו. עם הזמן, הקשר שגדל אצל הירוקים מהכרמל קיבע את מעמדו כאחד מבכירי הליגיונרים שיש לכדורגל הישראלי להציע, תוך שהוא מספק שבע עונות נהדרות במדי ברוז' ובשנתיים וחצי האחרונות הוא מככב בשורות אנטוורפן, אותה הוביל לזכייה בגביע הבלגי ואף נבחר לשחקן השנה.

למרות שלל ההישגים המרשימים הללו, רפאלוב זוכה להתעלמות מראשי נבחרת ישראל כאשר הוא לא שיחק במדים הלאומיים כבר כמעט שלוש שנים וחצי (מאז אוקטובר 2017), במסגרת ההפסד הביתי לספרד במוקדמות גביע העולם 2018.

לעומת זאת, קריירת המועדונים של הקשר בן ה-34 משגשגת. קבוצתו הנוכחית, אנטוורפן, מדורגת במקום השני בטבלת הליגה הבלגית בהפרש של 16 נקודות מהמוליכה והאקסית של הישראלי, קלאב ברוז'. אך למרות עונה יחסית טובה של המועדון, יש מי שמעביר ביקורת על פרנקי ורקאוטרן, מאמן הקבוצה שמונה לתפקיד לפני שלושה חודשים בלבד במקומו של איבן לקו שעזב לסין.

ליאור רפאלוב | KRISTOF VAN ACCOM/BELGA MAG/AFP via Getty Images

בעיתון הבלגי "voetbal24" דווח שהשחקנים לא ממש מחבבים את המאמן, כאשר אף נטען כי "יש מחלוקת רצינית לגביו בחדר ההלבשה. חלק מאשימים אותו על אימונים חסרי פואנטה ועל גישה יותר מדי הגנתית. מדובר בעיקר על שחקני ההתקפה שמרגישים שהם צריכים לעשות הרבה עבודה הגנתית תוך כדי משחקים, ואז אין להם 'אוויר בריאות' כשהם ברגע האמת מול שער היריבה".

בעיתון המשיכו למתוח ביקורת על ורקאוטרן: "תחת לקו, מאמנה הקודם של אנטוורפן, שחקני התקפה כמו ליאור רפאלוב קיבלו הרבה יותר חופש ביטוי ובתמורה לכך הכריעו לא מעט משחקים. אומנם גם עכשיו שחקני החלק הקדמי מספקים את הסחורה, אבל נמאס להם מזה שהם מקבלים כל כך הרבה משימות הגנתיות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי