שחקן קלאב ברוז' נשאל על רפאלוב: "מעבר לאנדרלכט – בגידה"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | Craig Williamson - SNS Group / Contributor

ברנדון מכלה, ששיתף פעולה עם הישראלי במדים הכחולים-שחורים, התייחס לחתימה שלו ביריבה המושבעת: "אין סיכוי שהייתי עושה את זה". יחד עם זאת, הוא סייג: "כשמדובר בשחקן זר זה פחות נורא. הוא בן 35 וירוויח יפה"

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)

מעברו של ליאור רפאלוב מאנטוורפן לאנדרלכט ממשיך להסעיר את בלגיה. הפעם הגיע תורו של חבר לקבוצה לשעבר של הישראלי להביע את דעתו: מדובר בברנדון מכלה, בלם קלאב ברוז' שהתבטא בנושא לקראת המפגש בין שתי הקבוצות הגדולות במדינה, שבו קבוצתו הבאה של רפאלוב תגיע להתארח אצל האקסית שלו הערב (ראשון, שידור ישיר בספורט3 ב-19:45).

מכלה בן ה-28, ששיתף פעולה עם הישראלי במדים הכחולים-שחורים, אמר ל'דה זונדג' שהוא בחיים לא היה שוקל לחצות את הכביש: "אין סיכוי. אני בקלאב ברוז' מגיל שש וכל משחק נגד אנדרלכט, אפילו בגילאים הצעירים, היה מלחמה של ממש. אני יודע שהקונספט של אהבה למועדון אחד הולך ונעלם מהכדורגל, אבל מבחינתי זו בגידה".

הבלם הוסיף כי הוא עדיין לא יצר עם קשר עם רפאלוב מאז המעבר ודאג להבהיר כי הוא מבין מה הניע את ההחלטה של זוכה נעל הזהב בבלגיה: "איך שלא נסתכל על זה, זו לא העברה שתתקבל יפה אצל האוהדים. מצד שני, אם הוא חושב אך ורק על עצמו – הוא בן 35, חתם שם לשנתיים וככל הנראה ירוויח טוב מאוד. אני חושב שאם מדובר בשחקן זר שעושה את הדרך מקלאב ברוז' לאנדרלכט, זה פחות נורא מאשר שחקן בלגי".

מכלה. "מעבר מברוז' לאנדרלכט – בגידה" | Jeroen Meuwsen/BSR Agency/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי