פורסם סגל נבחרת ברזיל: ויניסיוס, מרסלו ולוקאס מורה בחוץ

מרסלו עם ויניסיוס
מרסלו עם ויניסיוס | Gettyimages

הפתעות בסגל של צ'יצ'ה לקראת הקופה אמריקה אותה תארח הסלסאו בעוד כחודש. רק קסאמירו ייצג את ריאל מדריד, ארבעה שחקנים מפריז סן ז'רמן נבחרו. השערים של כוכב טוטנהאם בליגת האלופות לא הספיקו לו

(גודל טקסט)
הקופה אמריקה מתקרבת בצעדי ענק, ותצא לדרך בברזיל בעוד פחות מחודש. היום (שישי) פרסמה הנבחרת המארחת את הסגל לקראת המשחקים, וכמו בשנים הקודמות היו שם כמה וכמה הפתעות.


המאמן הברזילאי 23 נקב ב-23 שמות, ביניהם כמובן כמה צפויים כמו ניימאר, אליסון ופירמינו, אך כמה מהשחקנים שהיו צפויים לקבל זימון נותרו בחוץ. הכישרון של ריאל מדריד ויניסיוס ג'וניור, לדוגמה, לא יקבל הזדמנות במדי הסלסאו. כמוהו לא ישחקו חברו לקבוצה מרסלו, לוקאס מורה שחתום כמעט במו רגליו על ההעפלה של טוטנהאם לגמר ליגת האלופות ופאביניו, שהפך לבאנקר במרכז המגרש של יורגן קלופ בליברפול.


הקבוצה עם הכי הרבה נציגים היא פריז סן ז'רמן, שארבעה משחקניה ילבשו את המדים הצהובים-כחולים. מנצ'סטר סיטי שלחה שלושה שחקנים, ליברפול ברצלונה וקורינתיאנס שניים כל אחת.




הסגל המלא
שוערים: אליסון (ליברפול), אדרסון (מנצ'סטר סיטי), קאסיו ראמוס (קורינתיאנס).


הגנה: אלכס סנדרו (יובנטוס), דני אלבס (פריז סן ז'רמן), אדר מיליטאו (פורטו), פאגנר (קורינתיאנס), פיליפה לואיס (אתלטיקו מדריד), מרקיניוס (פריז סן ז'רמן), ז'ואאו מירנדה (אינטר), טיאגו סילבה (פריז סן ז'רמן).


קישור: אלאן (נאפולי), ארתור (ברצלונה), קאסמירו (ריאל מדריד), פרננדיניו (מנ'צסטר סיטי), לוקאס פאקטה (מילאן), פיליפה קוטיניו (ברצלונה).


התקפה: רובן נרס (אייאקס), אברטון סוארס (גרמיו), רוברטו פירמינו (ליברפול), גבריאל ז'סוס (מנצ'סטר סיטי), ניימאר (פריז סן ז'רמן), ריצ'רליסון (אברטון).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי