הקופה אמריקה עשויה להתרחב ולכלול נבחרות מצפון היבשת

ויקטור מונטגליאני
ויקטור מונטגליאני | Omar Vega/Getty Images

נשיא קונפדרציית הכדורגל הצפון אמריקאית (CONCACAF), ויקטור מונטגליאני, אמר שהארגון בניהולו פתוח לשיחות על שיתוף פעולה עם המקבילה מהדרום אם הפרויקט ישים במוקד את פיתוח הכדורגל ולא את האינטרס הכספי

(גודל טקסט)
נשיא CONCACAF (קונפדרציית הכדורגל הצפון-אמריקאית), ויקטור מונטגליאני, אמר אתמול (שני) בכנס של הארגון שהוא עשוי לשתף פעולה עם CONMEBOL (המקבילה מדרום אמריקה) בהקמת טורניר משותף בעתיד, אם וכאשר הפרויקט יהיה מבוסס על פיתוח הכדורגל ולא על כסף.


כזכור, ארצות הברית אירחה את "טורניר המאה" של הקופה אמריקה ב-2016 בהשתתפות עשר נבחרות מהדרום ושש מהצפון ובו זכתה בסופו של דבר נבחרת צ'ילה. מאז, החלו שיחות בין הארגונים על שחזור האירוע בשנת 2020, שוב על אדמת אמריקה.



מונטגליאני אמר שהגוף השולט בכדורגל הצפון אמריקאי "פתוח לשיתוף פעולה עתידי, אם הוא יהיה למטרות ארוכות טווח" ולשם פיתוח הכדורגל בחלק הצפוני של היבשת. הנשיא ציין כי שיתוף הפעולה בעבר היה מושפע מאינטרסים כספיים וזה "לא תמיד המניע הכי טוב".



נבחרת צ'ילה מניפה את גביע הקופה אמריקה ב-2015 (AFP)

כידוע, בקיץ הקרוב תארח ברזיל את טורניר הקופה אמריקה (שידורים ישירים בערוצי ספורט1) בהשתתפות 12 קבוצות, כאשר יפן וקטאר הוזמנו למפעל על מנת להשלים את המניין הדרוש. בשנה הבאה אירוח הטורניר יהיה מופקד על ארגנטינה וקולומביה, ויתקיים באותה שיטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי