בתמורה לחוזה הזוי: רוביניו חזר לסנטוס

רוביניו במדי סנטוס | סנטוס, רשמי

קשר הכנף בן ה-36, ששיחק בעבר בריאל, בסיטי ובמילאן, שב הביתה לקדנצייה רביעית:. הוא חתם עד חודש פברואר וירוויח כ-230 יורו בחודש. "הפדלאדה האחרונה", נכתב בטוויטר הרשמי של המועדון. גם ניימאר בירך

(גודל טקסט)

הוא נחשב לילד הפלא של הכדורגל הברזילאי, הגדירו אותו כיורשו של פלה או לתשובה של ריאל מדריד לרונאלדיניו, כשחתם בסנטיאגו ברנבאו בקיץ 2005. זוכרים את רובסון דה סוזה, רוביניו? קשר הכנף הברזילאי בן ה-36 שסיים את חוזהו בבשאקשהיר הטורקית, חזר הביתה לסנטוס בה החל את הקריירה.

מדובר בקדנצייה רביעית של רוביניו בשורות הקבוצה הברזילאית אך המעבר לא שגרתי ובעיקר החוזה: רוביניו ירוויח 1,500 ריאל (כ-230 יורו) בחודש, כרגע עד בחוזה עד לפברואר בלבד שכן קבוצתו לא יכולה לשלם מעבר לכך. היא סובלת מסקנצייה של פיפ"א משום שלא שילמה שלושה מיליון יורו להמבורג בקיץ 2017.

מעבר לכך, רוביניו, כזכור, הורשע בתקיפה מינית ואונס של אישה אלבנית ואף היה אמור להיכנס לתשע שנים לכלא האיטלקי אך חמק מכך משום שעזב את ארץ המגף בזמן שניתן גזר דינו.

"האליל המקומי" קרא לו נשיא המועדון. רוביניו, שיקבל את חולצה מספר 7, זכה עם סנטוס בשתי אליפויות ב-2002 וב-2004 וכבש 111 שערים ב-253 הופעות. "הפדלאדה האחרונה", נכתב בטוויטר הרשמי של המועדון על רקע ביצועיו בדומה לדוקו "הריקוד האחרון" של מייקל ג'ורדן.

מעבר לכך, מי שמרוצה מאוד מהקאמבק הוא ניימאר. "האליל שלי חזר" ו"הבן הטוב שב הביתה", כתב בסטורי כוכבה של פריז סן ז'רמן על רקע פרסום ההודעה של סנטוס. קרלוס סאנצ'ס האורוגוואי ויתר על מספר החולצה שלו בשבילו: "לימדו אותי עד כמה המספר הזה חשוב כאן".

הברזילאי זכה עם ריאל מדריד בשתי אליפויות רצופות ובהמשך עבר למנצ'סטר סיטי בתמורה ל-42 מיליון יורו. הוא זכה באליפות גם במילאן ושיחק במועדונים רבים כולל בטורקיה. במדי הנבחרת הלאומית זכה פעמיים בגביע הקונפדרציות וכן בקופה אמריקה ורשם 102 הופעות בהן כבש 30 שערים.

רוביניו במדי סנטוס כילד צעיר. קדנצייה רביעית | MAURICIO LIMA / AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי