ערן זהבי: מקווה שהפעם זה יסתיים אחרת

זהבי
זהבי | צילום: אודי ציטיאט

קפטן מכבי ת"א אופטימי לפני דינמו קייב. יוקאנוביץ': "לא טוב לאיש שאין קהל"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיימה את הכנותיה לקראת המשחק השישי והאחרון במסגרת ליגת האלופות, משחק חוץ ללא קהל מול דינמו קייב.

הצהובים, שכבשו עד כה שער יחיד בהפסד הביתי לפורטו, ינסו לשפר ככל שניתן את מאזנם על חשבון קבוצה שיודעת שניצחון יעלה אותה לשלב הנוק-אאוט בליגת האלופות.

למסיבת העיתונאים שנערכה באצטדיון אולימפיסקו שבקייב, התייצבו מאמן מכבי ת"א סלבישה יוקאנוביץ' והקפטן ערן זהבי"אנחנו הולכים לשחק מול יריבה מהמשמעותיות באירופה ועבורנו מדובר באחד המפעלים החשובים בעולם, מכאן אנחנו מביאים את המוטיבציה לקראת המשחק מחר", אמר המאמן.

יוקאנוביץ' וזהבי באצטדיון בקייב (אודי ציטיאט)


הסרבי נשאל על העובדה כי המשחק ייערך ללא קהל, בעקבות עונש שספגו המקומיים שלא יוכלו גם בשני משחקיהם הבאים בזירה האירופית לארח בנוכחות אוהדים: "אנחנו פה כדי להציג את היכולת הטובה ביותר שאנחנו יכולים להציג. כמובן שבכדורגל אתה רוצה להציג את היכולת הזו מול קהל, זה לא עוזר לנו שמדובר במשחק ללא קהל וגם לא לקייב.

"המטרה שלנו הייתה לשחק באצטדיון הזה לעייני 70 אלף אוהדים. אני לא חושב שזה טוב לנו, לא לקייב ובאופן כללי לא לכדורגל", הוסיף המאמן. יש לציין כי 120 אוהדי מכבי ת"א, שרכשו טיסות וכרטיסים למשחק לפני שנענשו המקומיים, יכנסו למשחק וישבו ביציע המוזמנים, אך לא יורשו ללבוש את בגדי מכבי ת"א או לעודד במהלך המשחק.

טיבי שומר על חיוך גם בקור של קייב (אודי ציטיאט)

יוקאנוביץ' גם אמר על הציפיות שהיו לו מהקמפיין בליגת האלופות: "אני חושב שמכבי עברה תהליך נפלא כשהצליחה לעבור קבוצה כמו באזל בדרך לליגת האלופות. למרות העובדה שלא השגנו נקודות, אני חושב שהניסיון שרכשנו הוא מאוד חשוב להופעות הבאות של המועדון בליגת האלופות. המשחק מחר זה משחק נוסף שנרכוש בו ניסיון, אבל כמובן שאנחנו לא רוצים לסיים את הטורניר ללא נקודות, ומחר תהיה לנו הזדמנות אחרונה להשיג נקודות".

השחקנים סביב וקאנוביץ'. התאכזב שבאצטדיון יהיו כ-200 צופים (אודי ציטיאט)

ערן זהבי התייחס בקצרה לקמפיין ואמר לקראת מחר: "לא השגנו את התוצאות שציפינו להן ואני מקווה שהפעם נשיג תוצאה טובה. היה קר במשחק האחרון שלנו וזה שימש כהכנה טובה לקראת המשחק בקייב. גם אם יהיה קר, זה לא תירוץ".

על העובדה שהמשחק ייערך בחג המכבים: "אני חושב שזה יהיה נהדר לזכות בחג בנקודות ראשונות בליגת האלופות, זה ישמח הרבה מאוד אוהדים בישראל ונקווה לעשות את זה".

השחקנים מדליקים נרות עם רב מהקהילה המקומית (באדיבות מכבי ת"א)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי