"במכבי ת"א יודעים איפה הם טעו בבניית הסגל"

שחקני מכבי תא מתוסכלים
שחקני מכבי תא מתוסכלים | צילום: אודי ציטיאט

הצהובים לא התאכזבו מדי מהקמפיין. איגיבור יעמוד לדין, טיבי רמז על עתידו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיימה אמש את חלקה בשלב הבתים בליגת האלופות לאחר 1:0 דחוק בקייב, ובכך השלימה 540 דקות ללא שער שדה וללא אף נקודה.

 

במכבי תל אביב לא לקחו קשה מדי את ההפסד אתמול באוקראינה ללא נוכחות הבעלים מיץ' גולדהאר ועם חזרתם ארצה יעשו את המעבר החד מהבימה האירופית ויחלו בהכנות למשחק ביום שני בדוחא נגד בני סכנין.

 

 

בסיום המשחק האחרון בשלב הבתים, אמר הבלם איתן טיבי: "זה מאכזב לסיים בלי ניצחון או תיקו. מה שאפשר לקחת זה תהליך למידה שעברנו – למדתי שלאורך כל ה-90 דקות אתה חייב להיות מרוכז כי אתה משלם מהר מאוד. המשחק יותר מהיר ודורש חשיבה מהירה יותר. אני מרגיש על עצמי שהשתפרתי ומקווה שנביא את זה לליגה".

 

טיבי מסכם קמפיין. למד שעל טעויות משלמים ומהר (אודי ציטיאט)

 

הבלם גם הוסיף התייחסות לעתידו: "מקווה שאגיע עם מכבי לטורניר נוסף גם בשנה הבאה. הלחם שלנו זה הליגה, הפרס היה ליגת האלופות, למרות התוצאות".

 

דברים דומים אמר עם סיום הקמפיין גם השוער פרדראג ראיקוביץ': "ליגת האלופות היא משהו חדש עבורי. זו הרמה הגבוהה ביותר. רכשתי ניסיון לפעמים הבאות ולמדתי המון. אני והקבוצה חייבים לעבוד עוד הרבה כדי להגיע לרמות האלו בפעמים הבאות. עכשיו נתרכז בליגה הישראלית. אנחנו חייבים לזכות בה ובשבילי זה יהיה מצוין".

 

כבר חושב על זכייה בצלחת האליפות (אודי ציטיאט)

 

השוער בן ה-20 גם נשאל מה יזכור מהקמפיין והשיב: "דווקא המשחק נגד צ'לסי בלונדון. זה היה המשחק בוא למדתי הכי הרבה כי זה המשחק הראשון. אני תמיד עצוב כשאני מפסיד, אבל זה הכדורגל".

 

המאמן סלבישה יוקאנוביץ' מכוון להופעה הבאה של קבוצתו בליגת האלופות: "חזרנו לליגת האלופות לאחר 11 שנים ועבורנו זה נהדר. שיחקנו נגד קבוצות מהטובות בעולם וככול שנשחק יותר נצבור נקודות".

 

במכבי תל אביב יודעים כי ההכנה לליגת האלופות לא הייתה טובה מבחינה מקצועית. סגל השחקנים הזרים שהיה אמור להפוך את ההשתתפות במפעל היוקרתי ליותר תחרותי ושקול לא היה בקריית שלום.

 

בן חיים בטעות שהובילה לגול. סגל לא תחרותי מספיק (אודי ציטיאט)

 

גורם המקורב למועדון הוסיף בהקשר זה: "במכבי תל אביב יודעים בדיוק מה לא נעשה נכון מבחינת בחירת השחקנים הזרים. הקבוצה שיחקה בליגת האלופות עם שניים או שלושה זרים בלבד ובהרכבים שלא היו נכונים מקצועית. במועדון מבינים זאת והטיפול בנושא יהיה בהתאם ויישאר בתוך המועדון".

 

כבר בחודש ינואר יגיעו לקבוצה שני שחקנים זרים חדשים במקומם של דיאן ראדוניץ' וניקולה מיטרוביץ' שלא שותף אתמול כלל. אפשר שגם שחקן ישראלי אחד יצורף והסגל הרחב הנוכחי יקוצר מעט על-ידי השאלתם של לפחות שני שחקנים, בהם עוז ראלי.

 

במכבי תל אביב לא אהבו בלשון המעטה את ההתנהגות של נוסא איגיבור, שבעט בתיק הטיפולים והגיב בתנועות ידיים לאחר שהוחלף עת שקיבל טיפול מחוץ למגרש. הוחלט כי במהלך השבוע הבא הוא יזומן לוועדת משמעת פנימית.

 

הבשורה המעודדת עבור האוהדים הצהובים הייתה אמירתו של ערן זהבי אתמול בקייב: "טוב לי במכבי תל אביב ואני שמח להיות איפה שאני נמצא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי