21:45: וולפסבורג – יונייטד. וארלה וממפיס יפתחו ב-11

| צילום: Gettyimages

מרסיאל ומאטה יצטרפו להולנדי בחלק הקדמי של השדים, שצריכים ניצחון חוץ

(גודל טקסט)

לואי ואן חאל מאמין בקארמה חיובית וטוען שמנצ'סטר יונייטד תתחיל להבקיע החל מהערב (21:45) בוולפסבורג. האנגלים חייבים ניצחון כדי לעלות לשמינית גמר ליגת האלופות. אם לא, יצטרכו לבנות על ניצחון של צסק"א במוסקבה על איינדהובן (במקרה של הפסד) או תיקו (אם יסיימו בתיקו בגרמניה).

ווין רוני, הפצוע בקרסול, נשאר באנגליה ולא ישחק מול וולפסבורג, כמו גם מורגן שניידרליין, מרכוס רוחו ואנדר הררה. במצב הזה לוטש המנג'ר את העיניים לעבר בסטיאן שוויינשטייגר ומצפה מהגרמני הוותיק לקחת מנהיגות ולהוביל את יונייטד לניצחון. גיז'רמו וארלה וממפיס דפאי הוחזרו להרכב של השדים האדומים.

שווייני שיחק 98 משחקים בליגת האלופות ויש לו את הניסיון הכי גדול מבין שחקני היונייטד במעמדים כאלה. הוא גם מכיר את וולפסבורג היטב. בשנה שעברה היה בין שחקני באיירן שהפסידו לקבוצה 4:1. ואן חאל אמר על שוויינשטייגר: "קנינו אותו היא שיש לו ניסיון והוא יודע להוליך את השחקנים ברגעים מכריעים כאלה. לא רק האיכותיות שלו כשחקן חשובות אלא יכולתו להיות מנהיג".

ההולנדי סבור שחשיבות הפרמייר-ליג היא 80 אחוז ולאלופות הוא נותן חשיבות של 20 אחוז בלבד, אבל יודע שכישלון באלופות יהיה מכה קשה ליוקרה שלו אחרי שהקבוצה השקיעה 250 מיליון ליש"ט ברכש.

אנתוני מרסיאל בן ה-20, שיפתח בהתקפה, צריך לעשות את העבודה עבור יונייטד, שהגיעה לגרמניה רק עם סגל של 19 שחקנים. לדעת ואן חאל אסור להם להסתמך רק על מרסיאל: "הוא מאוד מוכשר, אבל צריך לתת לו זמן. אני בטוח שהוא יבקיע ברגעים החשובים".

מרסיאל. "עוד יבקיע שערים חשובים" (Gettyimages)

הזאבים קבוצה טובה שלא נמצאת בתקופה טובה. דיטר הקינג הפסיד במשחקו ה-100 כמאמן הקבוצה לבורוסיה דורטמונד בליגה 2:1 ונסוג למקום חמישי בלבד בליגה. אנדראה שורלה ששיחק בצ'לסי ומכיר היטב את יונייטד הבטיח שוולפסבורג תנצח, אבל הזהיר את חבריו לא לזלזל ביונייטד: "זה קצת מפתיע שהם מתקשים להבקיע שערים, כי יש להם שחקנים גדולים וחלוצים טובים, אבל אנחנו ננסה לכבוש ראשונים. פסיכולוגית אם אתה כובש ראשון ליריבה יהיה קשה הרבה יותר להגיב. קשה לומר שיונייטד נחלשה, כי בליגה היא מקום רביעי ויכולה עוד לזכות באליפות. היא רק צריכה למצוא את קצב כיבוש השערים הנכון".

הרכבים

וולפסבורג: דייגו בנאליו, כריסטיאן טראש, נאלדו, דאנטה, ריקרדו רודריגס; ז'ושואה גילאבוגי, מקסימיליאן ארנולד, יוליאן דראקסלר; אנדרה שורלה, דאנטה קליגורי, באס דוסט.

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה; מתיאו דרמיאן, ג'יזרמו וארלה, כריס סמולינג, דיילי בלינד, אשלי יאנג; מייק קאריק, בסטיאן שוויינשטייגר, חואן מאטה; ג'סי לינגרד, ממפיס דפאי, אנתוני מרסיאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי