21:45: סביליה מול יובנטוס. דיבאלה ומוראטה בהתקפה

דיבאלה
דיבאלה | צילום: GettyImages

סקאוטים של ברצלונה וריאל עוקבים אחר הארגנטיני (ישיר בספורטHD1)

(גודל טקסט)

יובנטוס תנסה להבטיח מקום ראשון בבית המוות בליגת האלופות כשתיקו יספיק לה להשגת המטרה ב-21:45 (ישיר בספורט1 וב-HD). מנגד, סביליה זקוקה לניצחון כדי לשחק בליגה האירופית, זאת בהנחה שבורוסיה מנשנגלדבאך לא תפתיע ותנצח את מנצ'סטר סיטי.

 

ביובה מודעים לעובדה שאם יפסידו וסיטי תנצח את מנשנגלדבאך באיתיחאד, הם יסיימו במקום השני ויוגרלו נגד קבוצות שיסיימו במקום הראשון ובהן ריאל מדריד, ברצלונה ובאיירן מינכן.

 

 

מאמן יובנטוס מקסי אלגרי צפוי לעלות עם הרכב חזק אחרי שהגברת הזקנה לא הפסידה אף משחק העונה באלופות וספגה רק שני שערים. "אנחנו רוצים לסיים ראשונים ולהימנע ממפגש עם כל הגדולות ב-16 האחרונות. הגענו עם הרכב הכי חזק שעומד לרשותנו", ציין המאמן, שיחסר את מריו מנדז'וקיץ' ופטריס אברה הפצוע.

 

הקפטן הוותיק ג'יג'י בופון אמר: "מצפה לנו משחק קשה, אבל אנחנו לא צריכים להיות לחוצים, כי הבטחנו את העליה לשמינית הגמר. אם לא נסיים ראשונים, זו תהיה אכזבה. הוכחנו בשנה שעברה את יכולתנו כשהגענו לגמר האלופות".

 

הביאנקונרי בונים כמובן על פאולו דיבאלה. מלך שערי הקבוצה בליגה, שנמצא בכושר נהדר, אך עדיין לא מצא את הרשת בליגת האלופות. בספרד דווח שברצלונה וריאל מדריד שלחו סקאוטים כדי לעקוב אחרי הארגנטיני הצעיר, שהגיע בקיץ האחרון מפאלרמו.

 


בופון. רוצה לסיים ראשון (AFP)

 

סביליה, מחזיקת הליגה האירופית, החלה את העונה גרוע וממוקמת רק במקום התשיעי בליגה, אך תנסה לשוב לפחות למפעל בו היא המחזיקה המכהנת.

 

צ'ירו אימובילה ופרננדו יורנטה, ינסו לנקום בקבוצה שלא ממש רצתה בהם. אימבולה נשלח לדורטמונד ומשם הגיע לאנדלוסיה ויורנטה נמכר השנה לקבוצה של אונאיי אמרי.

 

המאמן אונאי אמרי אמר לקראת המשחק: "כולנו רצינו להגיע לליגת האלופות, אבל עכשיו אנחנו רוצים לחזור לליגה האירופית לפחות. אני חושב שקצת איכזבנו, אבל היה לנו גם בית קשה".

 


אמרי משגיח באימון. יחזור למפעל ממנו הגיע? (AFP)

 

ההרכבים

 

סביליה: סרחיו ריקו; קוקה, עדיל ראמי, טימותי קולודז'ייז'אק, בנואה טרמולינאס; גז'גוז' קרישוביאק, סטיבן נזונזי, אבר באנגה; ויטולו, ייבגן קונופליאנקה, פרננדו יורנטה.

 

יובנטוס: ג'יג'י בופון; שטפן ליכטשטיינר, ג'יורג'יו קייליני, לאונרדו בונוצ'י, אנדראה ברצאלי, אלכס סנדרו; קלאודיו מרקיסיו, סטפאנו סטורארו, פול פוגבה; פאולו דיבאלה, אלבארו מוראטה.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי