ניימאר נטש את האימון, בספק ללברקוזן

ניימאר
ניימאר | צילום gettyimages

הברזילאי נפגע בשריר הירך הפנימי. לואיס אנריקה: "התרעתי שצריך רכש"

(גודל טקסט)

ניימאר נטש את האימון המסכם של ברצלונה לקראת באייר לברקוזן בעקבות פציעה בשריר הירך הפנימי ברגלו השמאלית. אלופת אירופה החלה בהכנותיה בגרמניה לקראת המפגש בבאייארנה במסגרת המחזור השישי והאחרון של שלב הבתים בליגת האלופות, אבל לא בטוח שתגיע עם ההרכב החזק ביותר. 

אנשי הצוות הרפואי של המועדון אמורים למסור הצהרה לתקשורת עם הבהרות בנוגע למצבו של הברזילאי, אבל על פי פרסומים בספרד ככל הנראה מדובר בפגיעה קלה בסיבי השריר. ניימאר חווה עונה נהדרת במדי בארסה וכבר כבש 14 שערי ליגה ב-13 משחקים, כאשר אין ספק שפציעה חמורה יכולה לפגוע בהמשך העונה ובציוות שלו עם ליונל מסי ולואיס סוארס. 

ברצלונה כבר הבטיחה את העליה לשמינית הגמר מהמקום הראשון בבית עם עם 13 נקודות, אבל זה לא אומר שבמועדון מוותרים על הנקודות מול לברקוזן. מענק על ניצחון שווה 1.5 מיליון יורו ובמועדון רוצים לצאת בראש שקט למשחקי גביע העולם למועדונים, שנפתחים השבוע. 

"כבר העברתי מסר למועדון בנוגע לצורך שלנו ברכש", הבהיר המאמן לואיס אנריקה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "אם אני צריך לשלוח איתות לנשיא המועדון או למנהל המקצועי, אני עושה זאת. המטרה שלנו כרגע היא לקחת את שלוש הנקודות מלברקוזן".


ניימאר ומסי באימון. רק אחד מהם סיים אותו (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי