"אני נהנה להיות זהבי, מפחד מהיום שזה יסתיים"

זהבי
זהבי | צילום: אודי ציטיאט

כוכב מכבי ת"א לאתר הרשמי: "לא רוצה לצאת בהרגשה שיכולתי לעשות יותר"

(גודל טקסט)

"אני נהנה להיות ערן זהבי. לפעמים זו התמודדות יום-יומית עם לחצים וקשיים". קפטן מכבי תל אביב העניק ראיון נרחב לאתר הרשמי של המועדון בו דיבר על השנים בצהוב, האובססיה לנצח, המשפחה, החששות והשאיפות בעתיד. "לפעמים יש ימים קשים, אבל אי אפשר להגיד על דבר כזה 'נמאס לי'. זה לא יישאר לנצח אלא רק כרגע שאני שחקן כדורגל ואחרי זה זה יירגע. יהיה כוכב אחר לכדורגל הישראלי". 

"קורה לי הרבה שאני יושב עם אנשים והם חושבים שאני שחצן בגלל המגרש, אבל כשהם יושבים איתי לשיחה של 10 דקות הם מגלים שאני אדם רגיל שמחוץ למגרש חי חיים נורמלים עם משפחה ושלושה ילדים ויש לי קשר טוב איתם", סיפר זהבי. "אמא שלי הייתה לוקחת אותי כל בוקר בשש להוד השרון לאימון וזו הייתה הקרבה מצדי גם. גם אח שלי היה שחקן כדורגל עם לא פחות כשרון ממני, אבל הוא לא היה ממוקד מטרה כמוני. לא עניין אותי כלום, רק להצליח להיות שחקן כדורגל כבר מגיל קטן". 

"אני מפחד מהיום שזה יסתיים", הודה הקפטן. "כשאני בפגרה אמא שלי לא יכולה לסבול אותי. לא היה לי איך להוציא את זה. אני לא מכיר משהו אחר, אני חי את התחרות הזאת 24 שנים. ביום שאחרי אתה יכול לעשות אולי הרבה יותר כסף והרבה דברים, אבל להגיע להערכה כזאת זה לא משהו שיש לו מחיר. אני גם לא נאיבי ואני יודע שהיום של אחרי יגיע ומהר. אני זוכר שעליתי לבוגרים לפני 10 שנים וזה עבר מהר. אני מנסה ליהנות מכל רגע במגרש ולהשיג כמה שיותר. אני יודע שיום אחד זה ייגמר ואני לא רוצה לצאת עם הרגשה של יכולתי לעשות יותר. אני רוצה לצאת עם הרגשה של עשיתי הכי טוב שאני יכול ונתתי הכי הרבה שאני יכול למקצוע".

"אני לא ביקשתי להיות הקפטן", המשיך מספר 7. "בחרו בי כי חשבו שאני מתאים ומהווה דוגמא לשחקנים במגרש. קפטן הוא הרבה מעבר לסרט על היד. גם בשנה שעברה כששרן היה הקפטן עזרתי לו בהרבה דברים והיה לי מורה דרך טוב. שרן היה קפטן יותר טוב ויש לי לאן להתקדם, אבל לאט לאט אני אדביק את הפער, אם הוא לא יחזור עד אז. אני מעריך את זה שנתנו לי להיות הקפטן של מכבי ת"א, זה אחד התפקידים היותר מכובדים בכדורגל הישראלי". 

"הייתי אובססיבי לליגת האלופות ובשנה שעברה כשלא הצלחנו להגיע הייתי גמור", גילה זהבי. "אני חושב שזה מפעל שמי שלא חווה אותו, לא מבין את כל המסביב ואת כל העוצמות שיש למפעל הזה. אתה משחק ברמה הכי גבוהה ובאיצטדיונים הכי גדולים. זה חלום מגיל קטן, הגשמתי את החלום לעלות דווקא עם מכבי כי זו הייתה תוצאה של תהליך ומטרה. זאת הייתה מטרה בפני עצמה לקחת אליפות כל שנה כדי להגיע שוב להזדמנות להעפיל. זה נתן לי רק תיאבון עכשיו להגיע בכל שנה וזה מה שאנחנו צריכים לשאוף אליו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי