דיבאלה: "אפשר לעשות את זה עם הלב שלנו"

צריכים לשחק בגומלין כמו במחצית השנייה. דיבאלה
צריכים לשחק בגומלין כמו במחצית השנייה. דיבאלה | צילום: AFP

ביובנטוס מעודדים מה-2:2 עם באיירן. פפ: "מרוצה מהיכולת שלנו". מרטינס שב להתאמן

(גודל טקסט)

בדקה ה-55, כאשר אריאן רובן העלה את באיירן מינכן ליתרון 0:2 מבטיח אצל יובנטוס, זה היה נראה שההתמודדות בשמינית גמר ליגת האלופות גמורה. אלא שהגברת הזקנה לא הרימה ידיים ועם הרבה אופי חזרה ל-2:2. תוצאה לא אידיאלית, אך כזו שמשאירה לה לא מעט סיכויים לקראת הגומלין.

 

"לא היה לנו ביטחון ביכולות שלנו עד שחזרנו למשחק", הודה בסיום מאמן הביאנקונרי, מאסימו אלגרי, שמודע למצב הלא פשוט של קבוצתו. "על מנת שנעלה לשלב הבא אנחנו נצטרך לנצח בחוץ, ואנחנו צריכים להסתמך יותר על היכולת שהפגנו במחצית השנייה ופחות בטעויות שביצענו במחצית הראשונה".

 

 

"היינו צריכים לשחק טוב יותר בהגנה אבל עדיין ייצרנו כמה הזדמנויות מעניינות", הסתכל המאמן על נקודות האור שבמשחק של קבוצתו, והבהיר: "כמובן שאנחנו מאמינים בסיכויים שלנו, לחלוטין. החזרה למשחק מעניקה לנו יותר ביטחון. כרגע נתמקד במאבק בליגה האיטלקית".

 

לחלוטין מאמין בסיכויים של יובה. אלגרי (AFP)

 

"ידענו שזה יהיה קשה, אבל אני חושב שתפקדנו טוב הלילה", אמר בסיום פאולו דיבאלה, שכבש את השער הראשון של יובה בדרך לשוויון. "נתנו כל מה שהיה לנו ולא הרמנו את הידיים. הולך להיות קשה מאוד במינכן, אבל אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לעשות את זה עם הלב שלנו, במיוחד אם נשחק כמו ששיחקנו במחצית השנייה".

 

לאם: "יובה חזרה בשל טעויות שביצענו"

"אני מרוצה מהיכולת שלנו", הגיב בקצרה מאמן באיירן, פפ גווארדיולה. "שיחקנו טוב לאורך 90 הדקות ולא רק לאורך 60 הדקות הראשונות והראנו אופי. כמובן שניצחון היה עדיף אבל אנחנו שיחקנו נגד הפיינאליסטית של שנה שעברה".

 

"זה היה משחק טוב מאוד", אמר פיליפ לאם. "יובנטוס היא קבוצה חזקה שנלחמה וחזרה בשל טעויות שביצענו, אבל אנחנו בהחלט יכולים להסתמך על 60 הדקות הראשונות. שלטנו במשחק והגענו להרבה מצבים".

 

חזר להתאמן, עוד חודש במגרשים? מרטינס (gettyimages)

 

עוד לפני המשחק הבווארים קיבלו בשורות טובות עם חזרתו לאימונים של חאבי מרטינס. הספרדי שעבר ניתוח מסובך בברכו לפני כחודש נעדר מאז מהמגרשים, ובבוקר המשחק שב לאימוני ריצה קלה, אולם לא נגע בכדור.

 

הקשר האחורי שיכול לשחק גם כבלם ימשיך להיעדר מהמגרשים, ובמועדון מקווים כי אם החלמתו תתקדם בקצב משביע רצון הוא ישוב לשחק באמצע חודש מרס ויהיה כשיר למשחקים המכריעים של העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי