פפ: "לצערי כל קבוצה טובה מאיתנו בגובה"

גווארדיולה עצבני באימון המסכם
גווארדיולה עצבני באימון המסכם | צילום: Gettyimages

באיירן מגיעה למפגש מול יובנטוס עם סגל חסר בהגנה. מסימיליאנו אלגרי קונה 0:0

(גודל טקסט)

יובנטוס לא שכחה שבעונת 2012/13 היא סיימה את דרכה בליגת האלופות אחרי הפסד כפול לבאיירן מינכן – והודות יכולת מצוינת בחודשים האחרונים היא מאמינה מאוד ביכולתה להעיף את הבווארים מהמפעל ולעלות על חשבונה לרבע הגמר.

 

באיירן מסומנת בשנתיים האחרונות כמועמדת בכירה לזכות במפעל, אבל פפ גווארדיולה עדיין לא הצליח להחזיר את הקבוצה לגמר באלופות, בעוד שיובנטוס עשתה זאת בשנה שעברה ונכנעה לברצלונה באצטדיון האולימפי בברלין.

 

 

מאמן הגברת הזקנה מסימיליאנו אלגרי, ביקש משחקניו לנסות לשמור על רשת נקייה היום בטורינו. "אולי בסוכנויות ההימורים באיירן פיבוריטית, אבל אני מאמין שנוכל לעשות משהו עם נשמור על רשת נקייה. אפילו 0:0 טוב עבורנו ויעביר את ההכרעה למשחק השני, שם אפשר להפתיע".

 

יובנטוס מגיעה למשחק אחרי שרצף 15 הנצחונות שלה בליגה נקטע בשישי האחרון מול בולוניה, אבל קיבלה עידוד מהתיקו של נאפולי מול מילאן אתמול (1:1), כך שהיא שמרה על פסגת הסרייה א'.

 

We are ready for our #UCL game! #JuveFCB#packmaspic.twitter.com/vXgDZvLgjx

— FC Bayern English (@FCBayernEN) February 22, 2016

ג'ורג'יו קייליני, מרטין קאסרס (סיים את העונה), קוודדו אסאמואה ואלכס סנדרו פצועים ביובה ולא ישחקו, אבל מריו מנדז'וקיץ' וסמי חדירה, שהיו בספק למשחק, כשירים ועשויים לפתוח בהרכב. מי שצריך להיזהר מצהובים, אם ירצה לשחק בגומלין בגרמניה, הוא סטפנו סטורארו שישולב במשחק.

 

מנדז'וקיץ'. יתרון הגובה יעשה את ההבדל? (Gettyimages)

 

מן העבר השני, פפ גווארדיולה מודאג שההגנה שלו חלשה מדי ונמוכה מול הגובה של מנדז'וקיץ' (1.87 מטר), פול פוגבה (1.88), פאולו דיבאלה (1.80) ואלברו מוראטה (1.90). דויד אלאבה (1.80) וג'ושוע קימיך (1.76), קשר במקור, ישחקו במרכז ההגנה והדאגה מכדורי גובה ניכרת מאוד במחנה הגרמני, הרי שגם המגנים פיליפ לאם וחואן ברנט גובהם 1.70 מטר בלבד.

 

לקראת המשחק אמר גווארדיולה: "זה נכון שבהגנה אנחנו לא טובים העונה בגלל הפציעות, אבל בהתקפה אנחנו מספיק טובים ואפשר לכבוש תמיד שער אחד יותר ממה שנספוג. צריך להיזהר מיובנטוס, שהיא הכי מסוכנת באירופה במתפרצות ובמצבים נייחים. צריך להתקיף בצורה אינטליגנטית. לצערי כל קבוצה טובה מאיתנו במשחק הגובה".  

 

הרכבים משוערים: 

 

יובנטוס: ג'יאנלואיג'י בופון, סטפן ליכטשטיינר, לאונרדו בונוצ'י, אנדראה ברצאלי, פטריס אברה, חואן קוואדרדו, קלאודיו מרקיזיו, פול פוגבה, סמי חדירה, פאולו דיבאלה, מאריו מנדזוקיץ'.

 

באיירן מינכן: מנואל נוייר, פיליפ לאם, דויד אלאבה, ג'ושוע קימיך, חואן ברנט, צ'אבי אלונסו, טיאגו אלקנטרה, דגלאס קוסטה, אריאן רובן, תומאס מולר, רוברט לבנדובסקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי