טרי ייעדר. זלאטן: חבל, רוצה לנצח את הטובים

משחק כדורגל כדי להתמודד נגד הטובים ביותר. זלאטן וטרי
משחק כדורגל כדי להתמודד נגד הטובים ביותר. זלאטן וטרי | צילום: Gettyimages

כוכב פ.ס.ז': "מקווה שצ'לסי תשחק כמו גברים, כי הם לא הוכיחו שהם כאלה"

(גודל טקסט)

משחקי גומלין גמר ליגת האלופות ימשיכו עם עוד שתי התמודדויות, כשבמוקד צ'לסי תארח את פאריס סן ז'רמיין שניצחה אותה 1:2 במשחק הראשון. דייגו קוסטה ופדרו שהיו פצועים החלימו והם כשירים להתמודדות.

 

מי שלא הצליח להחלים מפציעתו הוא הבלם ג'ון טרי, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. הכוכב הגדול של הפאריסאים, זלאטן איברהימוביץ', הביע צער מההיעדרות: "הייתי רוצה שהוא ישחק. אני תמיד רוצה לשחק נגד הקבוצות הטובות ביותר והשחקנים הטובים ביותר. כשהוא על הדשא זה הכי טוב לצ'לסי. גם בלעדיו הם קבוצה נהדרת, אבל אנחנו משחקים כדורגל בשביל להתמודד נגד השחקנים הטובים ביותר ולנצח".

 

 

כינה את שחקני צ'לסי תינוקות. זלאטן מורחק בלונדון (gettyimages)

 

כהרגלו, זלאטן המשיך להפציץ במסיבת העיתונאים והתייחס לשלל נושאים. בעונה שעברה בהתמודדות בין הקבוצות השבדי חטף כרטיס אדום לאחר שביצע עבירה על אוסקר, שלאחריה דרשו השחקנים בכחול את הרחקתו, מה שגרם לו לכנות אותם "תינוקות". הוא נשאל האם הוא מצפה מהם לשחק כמו "גברים" הפעם והשיב: "בואו נראה".

 

"פעם שעברה ששיחקנו נגדם לא היו אינדיקציות שהם באמת כאלה", אמר השבדי. "באמת, לא ראיתי דבר כזה קודם. לא ציפיתי מאנשים בוגרים להתנהג ככה, אבל עכשיו זה משחק חדש, בואו נשחק בצורה שונה. אני אף פעם לא מחפש נקמות, אני מקווה שהפעם הם יישארו על הדשא מעט יותר מאשר פעם שעברה".

 

נקודת מפנה במערכת היחסים עם הכדורגל האנגלי. זלאטן כובש רביעייה (gettyimages)

 

"מערכת היחסים שלי עם הכדורגל האנגלי הפכה למושלמת אחרי שכבשתי רביעייה נגד נבחרת אנגליה במשחק ידידות ב-2012", סיפר בחיוך לשאלה האם בקרוב ישחק באנגליה באופן קבוע ולא רק במשחקי חוץ בליגת האלופות. "יש לי עוד חודשיים עד שייגמר החוזה שלי, ולאחר מכן אני אשחק ביורו עם הנבחרת שלי. מה יקרה אחרי זה? אני לא נמצא במו"מ עם אף קבוצה, העתיד נראה טוב אחרי העונה זו. אנשים אומרים שאני זקן אבל אני רק מתחמם".

 

"אני לא מאמין שזה סוף הקריירה שלי", המשיך השבדי. "גיל זה משהו שאי אפשר לפחד ממנו, זה רק מספר ומה שמשנה זה התחושה. אני מרגיש צעיר, מעולם לא הייתה לי סטטיסטיקה טובה יותר מאשר זו שיש לי העונה".

 

זקן? הוא רק מתחמם ולא מפחד מהגיל (gettyimages)

 

בהמשך, הפליג איברהימוביץ' בשיחתו עם העיתונאים ודיבר על בעלי הקבוצה מקטאר שיצרו סדר יום חדש בעיר האורות: "הקבוצה והמועדון שאני משחק עבורם עכשיו זה פרויקט שהתחיל לפני שלוש שנים וחצי. מה שקרה לפני זה, עם כל הכבוד… המועדון הזה נולד ביום שבו הקטארים השתלטו עליו. אנשים בודקים על ההתפתחויות שעברנו מאז עם הרבה ביקורת, אבל קחו לדוגמה את צ'לסי. הם עברו תהליך דומה לפני 12 שנה ומתי הם זכו בליגת האלופות? ב-2012".

 

"מה שהבעלים עשו זה מדהים, הפכנו לקבוצה כל כך טובה בתקופה קצרה", המשיך. "למה אנחנו לא מתקדמים עוד יותר? זה יגיע עם הניסיון. לא עושים ניסים ונפלאות תוך 24 שעות, עם הזמן דברים ישתפרו. עם הזמן ועם הבעלים האלה אפשר להשיג הכל, אין גבולות. הם יפעלו להניף את ליגת האלופות עד שהם ישיגו את זה והם לא יעצרו, איתי או בלעדי. רציתי להיות חלק מזה ולהשתתף באתגר. אני רוצה לעשות ולהשיג דברים, בצורה אישית וקבוצתית, שיירשמו בספרי ההיסטוריה. בואו ניתן לזה זמן ונראה".

 

אין להם גבולות. נאסר אלח'לאפי, מהבעלים של פ.ס.ז' (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי