בדקה ה-91: 0:1 יקר לבנפיקה על זניט

ז'ונאס חוגג את הניצחון היקר
ז'ונאס חוגג את הניצחון היקר | צילום: AFP

ז'ונאס כבש בתוספת הזמן ונתן ניצחון לנשרים. קרישיטו הורחק

(גודל טקסט)

בנפיקה עשתה צעד גדול לעבר רבע גמר ליגת האלופות אחרי שניצחה 0:1 בליסבון את זניט סנט פטרסבורג. והפורטוגלים עשו את זה בסטייל או בצורה אכזרית (תלוי בנקודת ההשקפה) עם שער ניצחון בדקה ה-91 מראשו של ז'ונאס.

 

להכרעה ההתמודדות תרמה העובדה שהליגה הרוסית נמצאת בפגרה כבר חודשיים, בעוד הפורטוגלים נמצאים בכושר שיא אצלם בליגה. ואכן במשך 70 דקות התנהל משחק שקול וחלש.

 

 

 

בנפיקה, שעלתה ללא לואיסאו וליסנדרו לופס הפצועים, ניצלה את העייפות של יריבתה כדי להפעיל לחץ רצוף החל מהדקה ה-70. ניקולאס גאייטן רשם החמצה גדולה אבל בדקה ה-91 היה זה כדור חופשי שלו שנחת על ראשו של ז'ונאס ומשם לרשת. משחק הגומלין ייערך בסנט פטרסבורג בתשיעי במרס.

 

 

הרכבים:

 

בנפיקה: ז'וליו סזאר, אנדרה אלמיידה, ז'ארדל, לינדלוף, אליסאו פאריירה, אנדראס סאמריס, רנאטו סאנצ'ס, פיצי (מהדי קסרלה 70), ניקולאס גאייטן, קוסטאס מיטרוגלו (ראול חימנס 62), ז'ונאס.

 

זניט: יורי לודיגין, אלכסנדר אניוקוב, אסקיאל גאריי, לומברטס, דומניקו קרישיטו, חאבי גרסיה, אקסל ויטסל, אולג שאטוב (יורי ז'ירקוב 81), דני מיגל (מאוריסיו 87), הולק, ארטיום דזויובה (אלכסנדר קוקרין 71).

 

 

מהלך המשחק

 

דקה 35

הולק ירה כדור חופשי מ-25 מ' סמוך לקורה.

דקה 51

ויטסל סיכן פעמיים ברגל ובראש את שער בנפיקה, חוליו סזאר עצר פעמיים.

דקה 56

התקפה מסוכנת של בנפיקה הסתיימה בהחמצה של גראי שבעט מ-10 מ' סמוך לקורה.


מאבקים בגובה רב. משחק שקול באצטדיון האור (AFP)

דקה 68

איזה החמצה של גאייטן! הארגנטיני פרץ לרחבה ובעט, לודיגין הדף היישר לגאייטן שמקרוב בעט את הריבאונד החוצה.

דקה 90

0:1 לבנפיקה – קרישיטו בעבירה מיותרת שגררה צהוב שני ואדום סיפק לפורטוגלים כדור חופשי. גאייטן הגביה וז'ונאס התרומם ונגח פנימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי