הולק הפתיע: רוצה לחזור לשחק בפורטוגל

הולק. כולם יודעים כמה אני אוהב את פורטו
הולק. כולם יודעים כמה אני אוהב את פורטו | צילום: AFP

החלוץ לאחר ה-1:0 מול בנפיקה: "נהיה יותר טובים בגומלין, פיסית וטקטית"

(גודל טקסט)

הניצחון הדחוק של בנפיקה על זניט סט. פטרסבורג 0:1 עלול שלא להפסיק בגומלין לקבוצה הפורטוגלית, אבל השער של  ז'ונאס הברזילאי העניק כמה דקות של אושר לצופים בסטאד דו לוז' בליסבון.

 

עם זאת, את ההפתעה אחרי המשחק סיפק דווקא חלוץ זניט סט. פטרסבורג הברזילאי הולק כשהצהיר: "אני רוצה לחזור לשחק בפורטוגל. לא כועס על כך שאוהדי בנפיקה שרקו לי בוז בכל פעם שנגעתי בכדור. כולם יודעים כמה אני אוהב את פורטו ואולי אחזור לשחק בשורותיה בהמשך".

 

החלוץ לא הרשים אתמול ונשמר היטב על ידי מגיני בנפיקה, אבל מייחסים זאת לפגרה של חודשיים שהיתה לקבוצה. הברלזיאי הבטיח: "נהיה הרבה יותר טובים בגומלין מבחינה פיזית וטקטית". אנדרה וילאש-בואש מאמן זניט הצהיר ש"הכל עוד פתוח".

 

ז'ונאס. העניק כמה דקות של אושר (AFP)

 

מאמן בנפיקה רוי ויטוריה אמר: "היה מגיע לנו לנצח ולכבוש שער מוקדם יותר. הצדק נעשה כשכבשנו את השער ממש בדקה ה-90. ניצחנו קבוצה טובה, אבל שלטנו כמעט כל המשחק ולא עשינו טעויות מיותרות. טקטיקת שיחקנו משחק מושלם והראנו בגרות. ידעתי מה מתכננת זניט למשחק, אבל לא נפלנו למלכודות שלהם. ניצחון 0:1 בשלב הזה הוא לא רע, אבל יש לנו גומלין קשה. אני בטוח שנדע לכבוש גם בסט. פטרסבורג ב-9 במארס".

 

אנדראס סאמריס מבנפיקה: "ניצחון חשוב. אנחנו הולכים עם יתרון חשוב לגומלין". הארגנטיני ומנהיג הקבוצה ניקולאס גאייטן: "תוצאה טובה, אבל יש עוד גומלין והכל אפשרי. תודה על התמיכה של האוהדים". כובש השער ז'ונאס: "הכי חשוב שניצחנו מבלי לספוג שער. לחמנו עד לסיום. לפני המשחק דיברנו על כך שהכי חשוב לא לספוג בבית וסגרנו את המשחק. היה חשוב לחזור אחרי ההפסד לפורטו בבית".

 

שוער בנפיקה ז'וליו סזאר בן ה-36 אמר: "קבוצות גדולות יודעות איך לחזור מהפסד כמו שהיה לנו מול פורטו בליגה. הכי חשוב שלא ספגנו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי