אתלטיקו-פ.ס.וו הוגדר כמשחק בסיכון גבוה

גרייזמן
גרייזמן | צילום: Gettyimages

במדריד חוששים מאלימות. וייטו אמור לפתוח, פרננדו טורס החלים והתאמן

(גודל טקסט)

מפגש הגומלין בין אתלטיקו מדריד לפ.ס.וו איינדהובן במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות הוגדר כמשחק בסיכון גבוה על ידי הוועדה הספרדית למניעת אלימות בספורט (שלישי, 21:45). בבירת ספרד חוששים מהתנגשויות אלימות בין מחנות האוהדים, ולא שוכחים שהמפגש הקודם בין הקבוצות בקלדרון נערך מול יציעים ריקים בשל עונש. 

אתלטיקו מכינה קבלת פנים מרשימה עם פסיפס של 40 אלף שלטים, כאשר על הדשא צריכים הקולצ'ונרוס להימנע מספיגת שער ולהשלים את העבודה אחרי 0:0 במפגש הראשון בהולנד. מארק קלאטנברג האנגלי יהיה השופט שיצטרך להרגיע את האווירה על כר הדשא. 

בעוד לוק דה יונג חזר לסגל של פ.ס.וו, דייגו סימאונה נהנה מחזרתו לאימונים של פרננדו טורס, שהתאושש ממכה שספג בברך. המאמן הארגנטיני לא מתכוון להשאיר דברים ליד המקרה ויעלה בהרכב התקפי שאמור לכלול את לוסיאנו וייטו לצד אנטואן גרייזמן בחלק הקדמי, כאשר אוליבר נשאר מחוץ לסגל. 


אנחל קוראה, מאוהב בכדור (Gettyimages)

על פי "אס", אאוגוסטו פרננדס הארגנטיני עשוי לקבל את המקום בקישור לצד גאבי, כאשר סאול וקוקה ינסו לספק עוד מחץ להתקפה. מי שקיבל איתות מסימאונה ובכלל לא אמור לפתוח הוא אנחל קוראה הצעיר, שמציג יכולת נפלאה לאחרונה: "יש לו מאבק נגד עצמו. יש לו עוד הרבה במה להשתפר, עליו ללמוד את ההבדל בין לשחק עם הכדור ללשחק כדורגל. ברגע שהוא יבין מה זה לשחק כדורגל, הוא יהפוך לשחקן אדיר".

ההרכבים המשוערים 

אתלטיקו מדריד: יאן אובלאק; חואנפראן, חוסה חימנס, דייגו גודין, פיליפה לואיס; גאבי, אאוגוסטו פרננדס, סאול, קוקה; אנטואן גרייזמן, לוסיאנו וייטו. 

פ.ס.וו איינדהובן: ירואן זואט; סנטיאגו אריאס, ג'פרי ברומה, הקטור מורנו, יטרו וילמס; יוריט הנדריקס, דייבי פרופר, אנדרס גווארדאדו; לוסיאנו נרסינג, יורגן לוקאדיה, לוק דה יונג.


פרננדו טורס, חזר לסגל (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי