הדרך לרבע עברה ברומא: 0:2 לריאל מדריד באולימפיקו

זידאן נראה שמח
זידאן נראה שמח | צילום: AFP

אחרי מחצית ראשונה חלשה, רונאלדו (שער ענק) וחסה סידרו מקדמה גדולה

(גודל טקסט)

ריאל מדריד ניצחה 0:2 את רומא, באיטליה, במפגש הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות ובאופן מעשי, הבטיחה את מקומה עוד לפני הגומלין ברבע הגמר.

 

זאת לא הייתה הופעה מדהימה של הבלאנקוס. הבכורה של זינדין זידאן על הקווים בצ'מפיונס לא התחילה חלק אחרי ששחקניו התקשו מאוד במחצית הראשונה. בכלל, עד הדקה ה-45 שתי הקבוצות מיעטו להגיע להזדמנויות והציגו משחק מעט הססני. אך ההמשך כבר היה אחר.

 

 

בדקה ה-57 בריסטיאנו רונאלדו, מי אם לא הוא, עשה את פריצת הדרך עם תנועה נפלאה ואופיינית וכבש את שערו ה-12 העונה באלופות (וה-89 במפעל). ואז המשחק קיבל קצב אחר והרבה יותר ראוי לשלב הנוק-אאוט של ליגת האלופות.

 

התוצאה אולי מוצדקת, אך גם רומא הייתה יכולה (וצריכה) לעלות על לוח התוצאות. אבל מוחמד סלאח הרבה לאבד כדורים ונראה לא מרוכז, והניסיונות של ואנקר ודז'קו המחליף לא היו מספיק מדויקים.

 

סלאח. ערב שיעדיף לשכוח (AFP)

 

ארבע דקות לסיום חסה, שהחליף קודם לכן את חאמס, סגר את הסיפור עם מבצע אישי יפה. בכורה אירופית מוצלחת מאוד לזידאן, 0:2 חד וחלק לבלאנקוס ונראה שהגומלין במדריד יהיה חסר משמעות כרגע.

 

חסה והחברים מתחבקים. חושבים כבר על הרבע? (AFP)

 

זידאן אומר תודה (AFP)

 

הרכבים:

 

ריאל מדריד: נבאס, קרבחאל, ראמוס, ואראן, מרסלו; קרוס, מודריץ', איסקו (קובאצ'יץ' 64); חאמס (חסה 82), רונאלדו (קסמירו 89), בנזמה

 

רומא: שצ'סני, פלורנצי (טוטי 87), מנולס, רודיגר, דיגנה, פיאניץ', ואנקר (דה רוסי 77), סלאח, נאינגולאן, א-שרעאווי (דז'קו 64), פרוטי

מהלך המשחק:

דקה 22

קרוס מרים קרן, בנזמה עולה גבוה ונוגח קצת גבוה. לא מצב מדהים, אבל לפחות ניסיון כלשהו. סוף סוף.

דקה 33

רונאלדו מקפיץ כדור שנראה לא מסוכן למרסלו שנמצא על סף הרחבה, המגן מפתיע ומנסה מהאוויר להמשיך לעבר השער והוא לא רחוק. הכדור צולל בסמוך למסגרת.

דקה 57

0:1 ריאל מדריד: מרסלו שולח את רונאלדו באגף שמאל. CR7 מעביר לעצמו מאחור הרגל, חותך לכיוון הרחבה ומשחרר בעיטה נהדרת שפוגעת קצת בפלורנצי ומוצאת את הפינה.

דקה 66

נאינוגלן מעביר כדור מדויק אבל חלש לסלאח ברחבה, המצרי משתלט ומנסה בגלישה קדימה לבעוט אבל הניסיון חלש ונבאס עוצר בלי בעיה.

דקה 72

דז'קו עם גבו לשער משאיר כדור נהדר לוואנקר, הקשר ממשיך בנגיעה ושולח בעיטה נהדרת וחזקה שרק במעט מפספסת את המסגרת.


ואנקר אחרי ההחמצה. שרק ליד העמוד (AFP)

דקה 73

חאמס מגביה כדור מצוין לרחבה לרונאלדו שנמצא מטר מהשער, קרוב לקורה שמאלית. CR7 מנסה למצוא את הפינה הרחוקה עם נגיחה מלאת רגש, אבל הניסיון חלש מדי.

דקה 78

רונאלדו מנסה להחזיר לחאמס. הפורטוגלי מגביה מאגף שמאל לקולומביאני שחופשי לגמרי ברחבה, אבל הנגיחה של רודריגס לא מדויקת.

דקה 79

פיאניץ' חודר לרחבה מצד שמאל ומעביר כדור מצוין לדז'קו, החלוץ מנסה לבעוט בסיבוב אבל הבעיטה לא מדויקת, גם בגלל שוואראן הפריע בשניה האחרונה.

דקה 86​

0:2 ריאל מדריד: חסה מקבל כדור 40 מטרים מהשער, מכדרר כל הדרך לרחבה ובועט בין הרגליים של דיגנה ישר אל הפינה השמאלית הרחוקה.


יופי של ביצוע. חסה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי