"מתסכל, אבל לא סתם בארסה אלופת אירופה"

ארסנל השקיעה אנרגיות אך הייתה בינונית. ארסנל
ארסנל השקיעה אנרגיות אך הייתה בינונית. ארסנל | צילום: Gettyimages

ונגר וארסנל קיבלו את ההפסד ברגשות מעורבים. מרטסקר: "עדיין יש סיכוי, לא נוותר"

(גודל טקסט)

לא רבים הם אלו שחשבו שארסנל מסוגלת לעבור את ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות, ואנשים לא מעטים אף סברו שהסיפור ייגמר במשחק הראשון. כנראה שהם צדקו, כאשר צמד של ליאו מסי העניק לבלאוגרנה 0:2 באצטדיון האמירויות בלונדון והפך את הפרוטוקול לגומלין בלבד.

 

התותחנים, שהצליחו להגיע לשלב הנוכחי לאחר קאמבאק מהסרטים, ייאלצו שנה נוספת להיפרד מהמפעל היוקרתי ביבשת בשמינית הגמר. כעת הם יתמקדו במאבקי האליפות שעוד נותרו להם וגם בניסיון להניף את הגביע.

 

 

"ברצלונה היא קבוצה נהדרת", הודה בסיום מאמן התותחנים, ארסן ונגר, שהפך למאמן שהפסיד הכי הרבה משחקים בהיסטוריה של ליגת האלופות. "השקענו המון אנרגיות במשחק אבל באופן טכני היינו מאוד בינוניים".

 

מתוסכל מכך שארסנל ספגה דווקא בדקות הטובות שלה. ונגר (gettyimages)

 

"אם יש משהו שאני מתחרט עליו זה שדווקא כששלטנו במשחק ספגנו את השער", סיפר בעצבים. "בדיוק כמו שהיה לנו עם מונאקו בשנה שעברה, נאיבי וזה מתסכל. כשהיה נראה שאנחנו יכולים לנצח את המשחק פשוט השלכנו את זה".

 

"ידענו שהיה אסור לנו לאפשר להם לצאת להתקפות מתפרצות וזה בדיוק מה שעשינו", אמר ונגר, ופתח את ליבו. "קל מאוד להאשים, צריך לכבד את המאמץ. הם תמיד יהרגו אותך כשאתה חושב שאתה נמצא על הגל. הם לעולם לא מוסרים רע במשחק המעבר שלהם. הם פשוט טובים יותר מאיתנו וזו לא בושה. הם אלופי אירופה וזה ממש לא מקרי"

 

"אם להיות מציאותיים, זה מאוד מאוד קשה אם לא בלתי אפשרי", הגיב הצרפתי לאפשרות שקבוצתו תדהים את היבשת בגומלין. "אבל אנחנו צריכים ללכת לשם ולהילחם. היו לנו את ההזדמנויות אבל לא כבשנו".

 

נגד ברצלונה פשוט צריך לדעת לנצל את המצבים. רמזי רודף אחרי אינייסטה (AFP)

 

"היינו ממש טובים במחצית הראשונה", אמר בסיום קשר ארסנל, ארון רמזי. "ייצרנו מספר הזדמנויות אבל לא הצלחנו לנצל אותן. כעת יהיה לנו קשה אבל אנחנו נלך לשם וננסה לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים. נגד קבוצה כזאת אתה פשוט צריך לדעת לנצל את ההזדמנויות שלך".

"היינו צריכים לכבוש בשלב מסוים, וזו הסיבה שלא מגיע לנו כלום. אי אפשר לנטרל אותם במשך 90 דקות", הודה הבלם פר מרטסקר. "לקחנו יותר סיכונים ואז הם פשוט כבשו. היו לנו מספר מצבים לכבוש, לפחות פעם אחת".

 

"כעת, עלינו להתרכז בפריימר-ליג", הודה הגרמני, אך מיד חזר בו. "בעוד כחודש נשחק נגד ברצלונה לגומלין ועדיין יש לנו סיכוי. אנחנו לעולם לא מוותרים". 

 

אי אפשר לנטרל את ברצלונה במשך 90 דקות. מרטסקר (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי