גודין: "אתלטיקו רוצה ללכת הפעם עד הסוף"

אתלטיקו תלך עד הסוף? לא בטוח שברצלונה מתלהבת מכך. גודין ורקיטיץ'
אתלטיקו תלך עד הסוף? לא בטוח שברצלונה מתלהבת מכך. גודין ורקיטיץ' | צילום: Gettyimages

הקולצ'ונרוס יוצאים לפ.ס.וו איינדהובן למפגש בין קוקו המופנם לסימאונה המוחצן

(גודל טקסט)

הסיבוב הראשון במשחקי שמינית גמר ליגת האלופות יינעלו עם המשחק בין איינדהובן לאתלטיקו מדריד, שסיכוייה לזכות באליפות ספגו מכה קשה עם ה-0:0 נגד ויאריאל. גם הבלם דייגו גודין כבר הודה שהמשימה העיקרית של הקבוצה צריכה להיות לנסות וללכת כמה שיותר רחוק בליגת האלופות.

 

הנהלת הקולצ'ונרוס תגמלה את האורוגוואי והעניקה לו פרס מיוחד על ההשקעה שלו מזה שנים בקבוצה. זוהי עונתו השישית במועדון, והוא לא מסתיר את העובדה שהוא רוצה לשחק שוב בגמר האלופות, מעמד בו הוא כבר היה ואף כבש שער שלצערו לא הספיקו לקבוצתו עם ההפסד 4:1 לריאל מדריד בהארכה לפני שנתיים.

 

 

הצמד ההתקפי. טורס וגריזמן (gettyimages)

 

הקבוצה של דייגו סימאונה תמשיך לסבול מהיעדר של טיאגו, ששבר את רגלו בשלהי 2015. גם יאניק קאראסו שסובל מפציעה בקרסול ייעדר גם הוא, כשגם תומאס פארטיי וההחתמה הטרייה אוגוסטו פרננדס לא ישחקו. ג'קסון מרטינס נמכר לליגה הסינית אך בחוד ההתקפה צפויים לשחק פרננדו טורס ואנטואן גריזמן.

מאבק כוכבי שנות ה-90

מהעבר השני, פ.ס.וו מוליכה את הליגה ההולנדית, והיא ממש לא מתכננת לקבל את הלבנים-אדומים בזרים ושושנים באצטדיון פיליפס. המשחק יפגיש בין שני שחקני עבר גדולים משנות ה-90 שהפכו למאמנים: סימאונה שגם כיכב במדי הקולצ'ונרוס יפגוש את פיליפ קוקו, ששיחק בברצלונה. מדובר בשני מאמנים מסוג שונה לחלוטין, קוקו שקט מופנם בעוד סימאונה מוחצן. הוא הורחק ב-2014 לשמונה משחקים בגלל ההתנהגות שלו בסופרקאפ נגד ריאל מדריד. ארון וינטר ששיחק עם שניהם בקבוצות שונות אמר: "שניהם היו קשרים מדהימים וכמאמן סימאונה טקטיקן מעולה. נדיר שמאמן מחזיק מעמד בקבוצה כמו אתלטיקו חמש שנים. הוא פשוט המציא אותם מחדש".

 

כוכבי שנות ה-90. קוקו וסימאונה (gettyimages)

 

ההולנדים מפגינים חלק התקפי חזק מאוד, שצפוי לעשות חיים לא קלים ליאן בולאק. הם כבשו 56 שערים ב-24 משחקי הליגה שלהם העונה, שלוק דה יונג הרותח הרשית לא פחות מ-17 פעמים. יחד עם זאת, לשמחתו של בולאק החלוץ מושעה ויחמיץ את המשחק. הקשר אנדרס חואדרדו, שסובל מפציעה בירך מאז סוף ינואר, עשוי לשוב לשחק למרות שבקבוצה מרוצים ממחליפו, מרקו ואן חינקל המושאל מסטוק סיטי.

 

הרכבים משוערים:

איינדהובן: ג'רואן זואט; סנטיאגו אריאס, ג'פרי ברומה, הקטור מורנו, ג'טרו ווילמס; ג'וריט הנדריקס, דאבי פרופר, מרקו ואן חינקל; לוציאנו נארסינג, יורגן לוקאדיה, גאסטון פריירו.

אתלטיקו: יאן אובלאק; חואנפארן, חוסמה חימנס, דייגו גודין, פליפה לואיס; גאבי, סאול, אולייביר טורס; פרננדו טורס, אנטוניו גריזמן.

 

יעבוד קשה. אובלאק (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי