וינסנט קומפני: נראינו כמו קבוצה שרעבה להצלחות

קומפני. ההופעה שלנו היתה טובה וגם התוצאה טובה
קומפני. ההופעה שלנו היתה טובה וגם התוצאה טובה | צילום: GettyImages

קפטן סיטי לאחר ה-1:3 על קייב: "יש סיכוי סביר לעבור". פלגריני: "לא גמור"

(גודל טקסט)

לאחר שנים של הגרלות שהלכו לרעתה, הפעם קיבלה מנצ'סטר סיטי הגרלה נוחה בדמותה של דינמו קייב וחזרה מאוקראינה עם ניצחון 1:3 שכמעט ומבטיח סופית את עלייתה לשלב רבע הגמר, לראשונה בהיסטוריה של המועדון.

 

"אני מאד שמח, זאת תוצאה טובה בשבילנו" אמר המאמן המנצח, מנואל פלגריני. "זה לא גמור, אבל כמובן ששני שערי יתרון במשחק חוץ זה מצוין. בכדורגל הכל יכול לקרות, אבל אין ספק שהשער השלישי ייתן לנו הרבה ביטחון לקראת הגומלין. היה לנו הרבה מזל רע עם ההגרלות בשנים האחרונות, זה לא קל לשחק נגד ברצלונה. עכשיו אני מקווה שנגיע לשלב שמונה הגדולות ושם השמיים הם הגבול".

 

 

"הקבוצה שיחקה מצוין והיו לנו הרבה הזדמנויות, היו לנו כמה רגעי חרדה כשהיינו ביתרון 1:2, אבל הצלחנו לכבוש את השלישי ושחררנו הרבה לחץ. הפציעות ממש פגעו בנו והיו לנו  היום רק 13 שחקנים בכירים כשירים. זה חיוני בשבילנו, כדי שנוכל לעשות שינוי תוך כדי המשחק, אני מקווה שהבעיה תיפתר בקרוב".

 

פלגריני. "השמיים הם הגבול" (AFP)

 

הקפטן וינסנט קומפני: "ההופעה שלנו היתה טובה, התוצאה טובה ואנחנו שמחים מאד. אנחנו מגיעים למשחק השני עם סיכוי לא סביר לשלב הבא, משהו שלא הצלחנו לעשות בעבר. נראינו כמו קבוצה רעבה להצלחות. ג'ו הארט היה מצוין  והוא היה שם בשבילנו כשהיינו צריכים אותו".

 

סרחיי רברוב נראה עצבני בסיום: "ברור שאנחנו מאוכזבים, אבל לא הגיע לנו לנצח. עשינו הרבה טעויות במרכז המגרש וזה לא מתקבל על הדעת מול קבוצה כמו מנצ'סטר סיטי. הפגרה לא פגעה בנו, זאת פשוט הפעם הראשונה שהשחקנים משחקים במעמד הזה והם היו נרגשים. אחרי השער של הסיטי הם איבדו את כל הביטחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי