באנגליה מרוצים: "טורה קירב את סיטי להסטוריה"

סיטי תהיה ברבע הגמר. טורה חוגג עם חברים
סיטי תהיה ברבע הגמר. טורה חוגג עם חברים | צילום: GettyImages

בממלכה פירגנו על ה-1:3 בקייב, אבל הזכירו נתון שצריך להדאיג את פלגריני

(גודל טקסט)

חמש קבוצות אנגליות שיחקו במסגרת אירופית בשבוע האחרון (צ'לסי, ארסנל, מנצ'סטר יונייטד, ליברפול וטוטנהאם) – ואף אחת מהן לא הצליחה לנצח. עד שהגיעה מנצ'סטר סיטי. התכולים, שמעולם לא עברו את שמינית גמר ליגת האלופות, הצילו את הכבוד של הפרמיירליג עם 1:3 על דינמו קייב בחוץ בדרך הבטוחה לרבע הגמר.

סיטי הפכה לאנגלית הראשונה שמנצחת באוקראינה מאז 2007, אז יונייטד גברה 2:4 על אותה דינמו קייב. עם זאת, סיטי היא היחידה מבין הקבוצות בשמינית הגמר שטרם הצליחה לשמור על שער נקי בליגת האלופות. נורה אדומה מבחינתו של מנואל פלגריני והסיטיזנס לקראת העתיד.

"טורה קירב את סיטי להיסטוריה", קבע ה"טיימס" הלונדוני. הקשר מחוף השנהב כבש את השער השלישי באוקראינה, וסגר עניין בהתמודדות. בעיתונים אחרים הזכירו את העובדה שמנואל פלגריני הציב הרכב משני מול צ'לסי וב"סאן" קבעו: "ההימור של פלגריני הצליח". 

Thursday's Times back page:
Touré puts City on history trail#tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/CgR903Ud4F

— Nick Sutton (@suttonnick) February 24, 2016

בממלכה פירגנו לסרחיו אגוארו, שכבש את הראשון והיה מעורב במהלך שהוביל לשער השני, וטענו כי הוא לא פחות טוב מאף חלוץ בעולם, כולל ליאו מסי (באנגליה, כרגיל, מעט נסחפים. לא ככה?). לארגנטיני יש העונה 16 שערים ב-17 משחקים בהם פתח. 

מלבד טורה ואגוארו, גם דויד סילבה מצא את הרשת. השער של הספרדי הגיע לאחר מבצע קבוצתי מדהים, כזה שמזכיר את הביצועים של ברצלונה. שחקני סיטי רשמו בתוך 56 שניות לא פחות מ-20 מסירות, כאשר 9 שחקנים השתתפו במהלך עד שהכדור של סילבה חדר לרשת.

בחזרה לטורה. הקשר הוותיק סיפק משחק מצוין בקייב וב"דיילי אקספרס" תהו מדוע פפ גווארדיולה צריך לוותר עליו בכושר הזה. במקביל, פרשן "דיילי מיילי" מרטין סמואל כתב: "זו כנראה מתנת הפרידה של טורה מסיטי. האם טורה יהיה שם בעונה הבאה ליהנות מהפירות של העונה הנוכחית והעובדה שגווארדיולה בוודאי ישדרג את הקבוצה? סביר להניח שלא". 

בקייב, כמובן, קיבלו באכזבה גדולה את ה-3:1 – תוצאה שלא ממש משאירה להם סיכוי בגומלין. "השער הראשון של סיטי שבר אותנו. המחצית הראשונה שלנו הייתה ממש גרועה", הודה אנדריי ירמולנקו והוסיף: "ידענו שיהיה איצטדיון מלא ולא רצינו לאכזב את האוהדים, אבל זה לא הצליח. נבוא לאנגליה לשחק כדורגל ובסיום נראה אם הצלחנו לעשות סנסציה".

Thursday's Daily Mirror back page:
Dynamite +
Shaken Sturr#tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/J5Iqj0E2QW

— Nick Sutton (@suttonnick) February 24, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי