הקינג: "העפלה לרבע הגמר תהיה היסטוריה"

שורלה מחייך. יעשו היסטוריה?
שורלה מחייך. יעשו היסטוריה? | צילום: AFP

מאמן וולפסבורג לקראת הגומלין מול גנט. גרשון עשוי לפתוח, סייף בסגל

(גודל טקסט)

קני סייף ורמי גרשון עשויים לסיים מחר (שלישי, 21:45) את דרכם בליגת האלופות. הקמפיין הראשון של גנט הסתיים בהישג נהדר עם העפלה לשמינית הגמר אלא שהפסד 3:2 בבלגיה עתיד לחרוץ את גורל אלופת בלגיה.

 

במשחק הראשון וולפסבורג הובילה 0:3 מצמד של יוליאן דראקלסר ושער של מקס קרוזה, אך ספגה שני שערים שהותירו סיכוי קטן לבלגים.

 

 

"העפלה לרבע הגמר תהיה היסטוריה עבור המועדון שלנו אבל אותו דבר עבור גנט", ציין מאמן הזאבים, דיטר הקינג. "אנחנו מגיעים בנקודת מוצא טובה, אבל עדיין לא הבטחנו מקום בשלב הבא", הוסיף.

 

המאמן הגרמני בונה על יוליאן דראקסלר: "הוא יודע להכריע משחקים לבד כמו שהוא הראה כבר. הוא בכושר נהדר". הקינג יהנה מסגל חזק כאשר אנדרה שורלה בכושר מצוין ויחד עימו יוליאן דראקסלר.

 

"זה הישג מדהים לעלות לרבע גמר ליגת האלופות. אנחנו רוצים להשיג אותו ביחד כקבוצה", ציין קואן קסטילס השוער.

 


סייף באימון המסכם. יעשו את הבלתי יאמן? (AFP)

 

מנגד, היין הזאברוק מאמן אלופת בלגיה לא הרים ידיים: "ניסים קורים מדי פעם בכדורגל, כמו שאתם יודעים". הקשר סוון קומס הוסיף: "אנחנו רוצים להגשים את החלום שלנו ולהעפיל לשלב הבא. 15 הדקות האחרונות של המשחק שלנו בבית צריכות לתת לנו בטחון. אולי התעוררנו מאוחר מדי".

 

קני סייף לא צפוי לפתוח וייתכן שיעלה מהספסל כמו במשחק הראשון, רמי גרשון עשוי לשחק אחרי שהחלים מפציעה ארוכה.

 

הרכבים משוערים

וולפסבורג: קואן קסטילס, כריסטיאן טראש, רובין קנוצה, דאנטה, ריקרדו רודריגס, לואיז גוסטבו, ג'ושוע גילאבוגי, מקסמיליאן ארנולד, יוליאן דראקסלר, אנדרה שורלה, מקס קרוזה.

 

גנט: מאטס סלס, נאנה אסארה, רמי גרשון, לאסה נילסן, סוון קומס, נטו, ברשט דג'אגרה, דניאל מיליצ'ביץ', תומאס פוקט, מוזס סימון, לורן דפויטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי