"המשחק הכי גרוע שלנו העונה"

|

פאולו סוזה התאכזב מה-1:1 נגד פורטו, אבל הסתכל על הצד החיובי: "אנחנו עדיין בחיים"

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו         צילום: Gettyimages

 

"לצערי, זה היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה", סיכם פאולו סוזה את ה-1:1 של באזל בסט. ג'ייקוב פארק מול פורטו, שהרחיק את קבוצתו מעלייה לרבע גמר ליגת האלופות. "ניסינו ללחוץ אותם, אבל זה לא הלך", הוסיף המאמן, "לא לקחנו מספיק סיכונים ומהדקה ה-20 פשוט שיחקנו בחשש. סבלנו מאיכות המשחק והאינטנסיביות של פורטו. אחרי ה-1:1 אנחנו עדיין בחיים ואני מאמין שעוד כמה משחקים נחזור לעצמנו. סבלנו לאחרונה מפציעות וגם במהלך המשחק נאלצתי לעשות בשל כך כמה שינויים".

 

 

סוזה נשאל על ידי הכתבים הפורטוגלים אם היה רוצה לחזור לפורטוגל כמאמן אחת משלוש הגדולות ואמר: "אני כבר הרבה שנים 'מהגר' במדינות שונות, כך שזה יהיה חלום עבורי לחזור, אבל אני לא מזלזל באף קבוצה בה אימנתי. איזה קבוצה אני הכי רוצה לאמן בפורטוגל? זה לא מעניין אותי אם מדובר בקבוצה גדולה או קטנה".

 

העיתון השווייצרי 'בליק' הקדיש הבוקר את הכותרת הראשית של המשחק לקוון האנגלי של המשחק, סטיוארט בארט, שלדעת העיתון נהג באומץ כאשר לא אישר שער לפורטו והשאיר לבאזל סיכוי לעשות משהו בגומלין. חלוץ פורטו, ג'קסון מרטינס, הודה שהשער של קסימיירו בוטל בצדק: "הוא היה בנבדל ולכן ההחלטה לבטלו היתה צודקת. זה היה משחק מסובך יותר מאשר חשבתי. באזל שיחקה ביעילות, החזיקה יפה בכדור וכבשה".

 

מתוך 'הבליק' (צילום מסך)

 

 

דנילו הברזילאי, שמבוקש גם בריאל מדריד וגם בברצלונה וכבש את השער לפורטו אמר: "השער שספגנו (מרגלי דרליס גונסלס, י.ז) היה טעות של כל הקבוצה, אבל הפנדל שלי היה צעד ראשון בכיוון הנכון".

 

"אני לא מרוצה מהתוצאה, כי היינו הרבה יותר טובים ברוב שלבי המשחק והם כבשו מהבעיטה היחידה שלהם לשער", אמר מאמנה הספרדי של פורטו ג'ולאן לופטגי, "עשינו הכל כדי לעלות ליתרון. לנו היו 15 בעיטות לשער, להם בקושי אחת".

 

שער ה'או ז'וגו' (צילום מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי