ספאלטי: אני אוהד ריאל, זה הדבר הכי קל בעולם

ספאלטי. זידאן יוציא מהשחקנים את המקסימום
ספאלטי. זידאן יוציא מהשחקנים את המקסימום | צילום: Gettyimages

מאמן רומא על המפגש עם הבלאנקוס: "יש לנו את כל הכלים לעבור אותם"

(גודל טקסט)

לוצ'אנו ספאלטי מאמן רומא התראיין לעיתון "אס" לקראת המשחק עם ריאל מדריד מחר (21:45) ודיבר על הכל. לדבריו "יש לג'יאלורוסי את כל הכלים לנסות לעבור את הבלאנקוס" ומצד שני הוסיף: "לזינאדין זידאן יש את הכבוד של כולנו".

 

ספאלטי אמר שהוא מבין את רומא שמינתה אותו כמאמן במקום רודי גרסיה: "המועדון היה במשבר והיה צורך לעשות שינוי, אבל מאמן לא נמדד בכמה תוצאות גרועות. הבהרתי להם שהסכמתי לאמן אותם רק בגלל שאני אוהד של הקבוצה. זו הרגשה נפלאה לאמן את הג'יאלורוסי". על פיטורי רפא בניטס: "זכותו של נשיא קבוצה להגן על המועדון שלו, אבל צריך לתת למאמן כח".

 

 

לשאלה אם הוא אוהד ריאל מדריד צחק: "איך אתם יודעים? להיות אוהד של הבלאנקוס זה הדבר הכי קל בעולם, כי זו קבוצה גדולה. אני יודע שאנחנו מסתכנים נגדם. ראיתי אותם משחקים כמה פעמים כשקרלו אנצ'לוטי אימן אותם. הוא היה המורה שלי בכדורגל. הוא המאמן הכי טוב שיש לנו באיטליה, הוא בית ספר לכדורגל. למדתי ממנו הכל".

 

טוטי. "לא בוחר שחקנים לפי העבר" (gettyimages)

 

ספאלטי גם נשאל אם לא קשה לו להושיב את פראנצ'סקו טוטי על הספסל ואמר: "אני מאמן של רומא לא של טוטי. הדבר החשוב הם התוצאות שמשיגה הקבוצה. אני לא בוחר שחקנים לפי מה שעשו בעבר, אבל היחסים שלי עם טוטי מושלמים. הוא שחקן שיודע להדליק את ההתקפה. לפעמים זה תלוי ביריבה אם אפשר להשתמש בו. הוא יכול לתת את הכדור המושלם, אבל אם אתה צריך לשחק לחץ לפעמים קשה לשחקן מבוגר לרוץ אחורה עוד 40 מטר".

 

על מוחמד סאלח אמר: "הוא בחור נחמד, בן אדם מאוד סימפטי. הוא היה פצוע, אבל עכשיו הוא כשיר וזה חשוב מאוד, כי הוא מארגן לי את כל המשחק". 

 

על זינאדין זידאן: "הוא נתן המון לכדורגל. אני זוכר אותו משחק ביובנטוס. עם התכונות שהיו לו כשחקן קל יותר להפוך למאמן. יש לו כבוד לכולם. עם כריזמה כמו שיש לו זה יכול להספיק כדי להצליח כמאמן, כי אתה מוציא מהשחקנים את המקסימום. הכי חשוב לא לשקר לשחקנים, לזכות באמון שלהם".

 

Buenos días. 'Roma teme el efecto Zidane', en nuestra portada de hoy https://t.co/t4WGyTjpsupic.twitter.com/5kEUEjISEh

— AS (@diarioas) February 16, 2016

 

מאמן רומא חושב כמו רוב אנשי המקצוע שכריסטיאנו רונאלדו הוא השחקן החשוב במערך של הקבוצה. "טוני קרוס ולוקה מודריץ' שחקנים גדולים, אבל מה שעושה רונאלדו הוא מדהים", אמר.

 

מרצ'לו ליפי אמר בקשר לפראנצ'סקו טוטי: "לראות את טוטי על הספסל זו תמונה עצובה. הוא הבקיע 300 שערי ליגה וזה לא משמח לראות אותו לא משחק". על ספאלטי אמר: "הוא הביא הרבה התלהבות לקבוצה". על הסיכוי נגד ריאל מדריד: "ספאלטי כבר ניצח את ריאל בעבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי