דיטר הקינג: מי שמזלזל בגנט, לא מבין בכדורגל

הקינג ודראקסלר. מחפשים את הארי פוטר
הקינג ודראקסלר. מחפשים את הארי פוטר |

מאמן וולפסבורג מוכן לשמינית הגמר, ואנהזברוק למד מההפסד לרפאלוב

(גודל טקסט)

אלופת בלגיה, גנט עשתה היסטוריה כשכבר בהופעתה הראשונה בשלב הבתים של ליגת האלופות הצליחה להשאיר מאחור קבוצות כמו ולנסיה וליון והעפילה לשמינית הגמר של ליגת האלופות. ב-21:45 הבלגים יפגשו את וולפסבורג הגרמנית שגם היא הותירה מאחור מועדון פאר כמו מנצ'סטר יונייטד.

 

המאמן היין ואנהזברוק התייחס להופעה ההיסטורית במסע"ת ואמר: "ההבדל עכשיו הוא ששערי החוץ חשובים. ראינו את התוצאה של זה בגביע הבלגי. כבשנו שער בודד בבית וזה עלה לנו במקום בגמר. ברמה זו זה אפילו יותר חשוב".

 

 

גנט עפה מהגביע כאמור הרבה בזכות ליאור רפאלוב ועתה תיאלץ להתמודד מול הזאבים במטרה לא לספוג שער ביתי. "אנחנו יודעים שזה הולך להיות ממש קשה נגד קבוצה טובה ואם נעבור אותם זה יהיה בהחלט מפתיע להיות בטופ עם שבע הטובות ביותר", ציין המאמן שחגג את יום הולדתו ה-52 יממה לפני ההתמודדות.

 


ואנהזנברוק. למד מרפאלוב? (Gettyimages)

 

"לעת עתה עלינו להתמקד במשחק בבית כדי להשיג יתרון לקראת הגומלין", סיכם ואנהזנברוק. קני סייף צפוי להיות בסגל, וצריך להיזהר מספיגת כרטיס צהוב שתימנע ממנו השתתפות בגומלין.

 

וולפסבורג תגיע להתמודדות כשהיא בעונה בינונית בבונדסליגה אך מעודדות מה-0:2 בשבת על אינגולשטאט. המאמן דיטר הקינג יודע שהוא פייבוריט במפגש הכפול בטח עם שחקנים כמו אנדרה שורלה, יוליאן דראקסלר ומקס קרוזה, אך לא מקל ראש. "מי שחושב שגנט זו הגרלה קלה, לא ממש מעודכן לגבי הקבוצה הזו", ציין.

 

 

@VfL_Wolfsburg defender Dante & coach Hecking on presser for tomorrow's @ChampionsLeague#ucl match vs @KAAGentpic.twitter.com/TvVqnVi4cC

— Berend Scholten (@UEFAcomBerendS) February 16, 2016

 

על מהלך העונה הלא ממש מרשים של הזאבים אמר: "צוות איכותי צריך לדעת להתמודד גם עם תקופות כאלו". ולקראת המפגש עצמו סיכם: "זה יכול להיות ערב קסום אבל אנחנו לא צריכים את הארי פוטר בשביל להצליח".

 

הרכבים משוערים

גנט: מאטס סלס, ננה אסארה, סטפן מיטרוביץ', לאסה נילסן, רנאטו נטו, סוון קומס, ברשט דג'אגרה, דניאל מיליצ'ביץ', תומאס פוקט, מוזס סימון, לורן דפויטרה.

 

וולפסבורג: קואן קאסטילס, כריסטיאן טראש, רובין קנוצה, דאנטה, ריקרדו רודריגס, מקסימיליאן ארנולד, לואיס גוסטבו, וייריניה, יוליאן דראקסלר, מקס קרוזה, אנדרה שורלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי