ונגר מפנטז: מסי מעולם לא כבש נגד צ'ך

ונגר באימון המסכם. לא ראיתי חלוץ כמו מסי
ונגר באימון המסכם. לא ראיתי חלוץ כמו מסי | צילום: AFP

מנג'ר ארסנל לפני שמינית גמר ליגת האלופות: "קשה יותר לשחק נגד האל"

(גודל טקסט)

ארסנל סיימה את הכנותיה וערכה את מסיבת העיתונאים לקראת משחק שמינית גמר ליגת האלופות הראשון שלה מול ברצלונה, מחר באצטדיון האמירויות בלונדון.

ארסן ונגר, מנג'ר התותחנים, שומר על אופטימיות ומאמין כי ביכולתו להעיף את ברצלונה מהמפעל, אחרי שהקטאלונים סיימו את דרכו בליגת האלופות ב-2010 וב-2011. "אין קבוצה מושלמת בעולם, אבל ברצלונה היא די קרובה לכך", אמר. 

התותחנים סיימו ב-0:0 ביתי בשבת האחרונה מול האל סיטי, מוליכת הצ'מפיונשיפ, במשחק בו ונגר עלה בהרכב משני ביותר ולא הצליח לנצח ולהבטיח את מקום קבוצתו ברבע גמר הגביע האנגלי. המנג'ר אמר על כך: "במובן מסוים קשה יותר לשחק נגד האל מאשר נגד ברצלונה. מול האל השחקנים בטוחים שננצח ונגד ברצלונה ברור לכולם מי הפייבוריטית והשחקנים עולים במוטיבציה ענקית.

"בשנה שעברה היינו פיבוריטים מול מונאקו, אבל דווקא הודחנו וזו היתה אחת ההפתעות הגדולות של השנים האחרונות. אסור לנו להיות עצבניים", המשיך ונגר והתייחס ליריבה, "כדי להתמודד מול ברצלונה אנחנו צריכים להיות חזקים בהגנה, מאוחדים ולא למצוא את עצמנו במצבים מסובכים. אני יודע שהשחקנים שלי אינטליגנטיים ויש לנו צ'אנס גדול להוכיח את עצמנו נגד בארסה ולהראות מה אנחנו מסוגלים".

אלכסיס באימון. "יש לנו צ'אנס להוכיח את עצמנו" (AFP)

על הדרך בה הוא מתכוון לנקוט כדי לעצור את שלישיית MSN אמר הצרפתי: "אנחנו צריכים להתמודד עם הכישרון שלהם בעבודה קבוצתית ויש לנו גם שוער טוב מאוד. חייבים להאמין כדי לנצח, אבל ברור שהם סופר פייבוריטים".

על ליונל מסי הוסיף ונגר: "ראיתי הרבה חלוצים בחיי, אבל לא ראיתי אף אחד שכבש 300 שערים ב-340 משחקים. הוא לא כבש אף פעם נגד צ'ך ואני מקווה שזה ייתן ביטחון לשוער שלנו". 

לצדו של ונגר ישב החלוץ אוליבייה ז'ירו אמר בקצרה: "אנחנו שמחים לחזור לאלופות. לשחק נגד הקבוצה הכי טובה בעולם זה תמיד חוויה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי